نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۱

گزارش اختصاصی زومجی از رونمایی محصولات جدید کولر مستر

روز گذشته، کمپانی Cooler Master با برگزاری مراسمی از محصولات جدید خود رونمایی کرد. با زومجی و گزارش این مراسم همراه باشید.

کمپانی تایوانی کولر مستر، یکی از شرکت‌هایی است که در زمینه ساخت کیس‌، پاور و وسایل جانبی دیگر تبحر دارد و سال‌ها است که نام خود را به عنوان یکی از شرکت‌های خوشنام ساخت این وسایل تثبیت کرده است. محصولات کولر مستر مدتی است که به صورت رسمی وارد بازار ایران شده‌اند. روز گذشته، این شرکت مراسمی را برگزار کرد و در آن از محصولات جدید خود رونمایی کرد. 

در ابتدای مراسم مجید کشاورز، مسئول مارکتینگ و فروش Cooler Master در ایران روی صحنه آمد و ابتدا در رابطه با برند کولر مستر توضیحاتی ارائه کرد. وی گفت که این برند، قدمتی حدود ۲۰ ساله دارد و همیشه کیفیت و نوآوری را سرلوحه کار خود قرار داده است. بنا به گفته‌های آقای کشاورز، کولرمستر اولین برندی است که کیس‌هایی با بدنه آلومینیوم را به بازار عرضه کرده است. پاور ماژولار نیز از دیگر نوآوری‌های این شرکت بوده است. خنک کننده مایع نیز اولین بار توسط کولر مستر ساخته شده است. وی در ادامه سخنان اعلام کرد که امروز قصد دارند از یک پاور بسیار خاص رونمایی کنند. پاوری ۱۲۰۰ واتی با قیمت ۹۹۹ دلار که کاملا در ژاپن طراحی و ساخته شده است.

Cooler Master / کولر مستر

پاور Masterwatt Maker 1200 MIJ، نام این محصول است. محصولی که دارای شاخص‌هایی فراتر از استاندارد ۸۰ پلاس تیتانیوم است. طراحی و تولید این پاور نزدیک به ۲ سال زمان برده است و در این فرآیند ۴۰ نفر از مهندسان این صنعت حضور مستقیم داشته‌اند. کشاورز در ادامه صحبت‌های خود افزود که به دلیل استانداردهای بالای قطعات به کار رفته در این محصول، این منبع تغذیه می‌تواند تمیز‌ترین و روان‌ترین جریان تامین توان برای مدت‌های طولانی را در اختیار کاربران حرفه‌ای قرار دهد. دمای پایین و عملکرد بی‌صدا نیز از دیگر ویژگی‌های فوق‌العاده این منبع تغذیه به حساب می‌آیند.

کشاورز در ادامه صحبت‌های خود گفت که چوک‌های PFC انحصاری در این مدل دارای سیم‌کشی ضخیم‌تر با تراکم بالا هستند که در نتیجه افزایش عملکرد و بهبود جریان حرارتی را در بر دارد. پوشش مسی کویل‌ها نیز از ماژول‌های Active PFC محافظت می‌کند. دلیل قیمت بالای این پاور نیز این است که مهندسان کولرمستر بهترین قطعات را در ساخت این پاور در نظر گرفته‌اند و به همین دلیل در طراحی این پاور محدودیت‌های هزینه اعمال نشده است. پاور Masterwatt Maker 1200 MIJ تنها پاور آنالوگ / دیجیتال دنیا محسوب می‌شود.

Cooler Master / کولر مستر

در ادامه این مراسم، آرمان ندافی، سرپرست فنی شرکت آواژنگ، به معرفی کیس‌های جدید کولرمستر سری MasterCase پرداخت. کیس‌های جدید این شرکت، با ساختار مدرن سیستم ماژولار FreeForm ساخته شده‌اند و کاربر می‌تواند به طور کامل این کیس‌ها را شخصی‌سازی کند و تمام ظرفیت‌های کیس را مورد استفاده قرار دهد. ندافی این کیس‌ها را به یک بوم تشبیه کرد که کاربر می‌تواند هرگونه که دوست دارد آن را طراحی کند. نکته جالب توجه این کیس‌ها، این است که کاربر به مرور زمان می‌تواند به نسبت نیازهایش، بدنه کیس را ارتقا دهد.

در ادامه این مراسم، ندافی به معرفی سه مدل از سری مسترکیس پرداخت. کیس MasterCase Maker 5T که طراحی تهاجمی و جنگنده دارد و بر اساس سیستم FreeForm ساخته شده است و دارای دستگیره‌ای برای حمل آسان است. مدل MasterCase Pro 6 نیز از سیستم FreeForm استفاده می‌کند و دارای دریچه هوای مستقیم برای بهبود تهویه حرارت است. مدل سوم نیز MasterBox 5T نام دارد که نصب انعطاف‌پذیر داشته و امکان توسعه و کنترل فن‌ها در پنل درگاه‌ها را فراهم می‌کند. این مدل در دو رنگ طراحی شده و از سیستم نورپردازی زیرین برای ایجاد محیط مخصوص کاربران حرفه‌ای استفاده می‌کند. این محصولات همه همزمان با عرضه جهانی در بازار ایران نیز عرضه شدند.

Cooler Master / کولر مستر


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده