// سه شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

تاریخ انتشار بازی Nex Machina‌ مشخص شد

استودیو Housemarque با انتشار تریلری جدید، تاریخ عرضه بازی Nex Machina را برای پی‌سی و پلی‌استیشن 4 مشخص کرد.

امروز در جدیدترین اخبار بازی، استودیو هاوس‌مارک (Housemarque) به طور رسمی تاریخ انتشار پروژه جدید خود یعنی Nex Machina که در سبک شوتر تویین استیک طراحی شده است، مشخص کرد. ضمن اعلام این خبر سازندگان تریلری جدید از این بازی منتشر کردند که بخش همکاری چند نفره (Co-op) آن را به نمایش می‌گذارد.

بازی Nex Machima در مرحله اول آذر ماه سال گذشته برای پلی‌استیشن 4 معرفی شد و سپس اسفند ماه برای رایانه‌های شخصی ویندوزی تایید شد و قرار است در تاریخ ۳۰ خرداد ماه (۲۰ ژوئن) برای هر دو پلتفرم منتشر شود. این بازی از آثاری همچون Robotron  و Smash TV که در سبک شوتر با زاویه دید بالا به پایین بهره می‌برد، الهام گرفته است. سازنده این دو بازی یعنی  یوجین جارویس با همکاری با استودیو هاوس‌مارک توسعه Nex Machina را آغاز کردند. جارویس ساخت بازی‌های محبوب همچون Resogun و Super Stardust نیز در کارنامه کاری او دیده می‌شود.

هنوز اطلاعاتی زیادی پیرامون بخش همکاری چند نفره این بازی منتشر نشده است اما با توجه به تریلر منتشر شده، این حالت به صورت حضوری (Local) قابل بازی خواهد بود و از دوبازیکن به صورت همزمان پشتیبانی می‌کند، که البته این امر می‌تواند نکته‌ مثبتی به شمار رود، از آنجا که صفحه بازی به سرعت شلوغ می‌شود و سریع شاهد دشمنان و تیرباران در آن هستیم.

بازی Nex Machina همچنین شامل بخش چند نفره رقابتی و جدول امتیازات جهانی (Leaderboards) می‌شود. کاربران در این بازی بیش از ۱۰۰ مرحله را که در ۵ دنیای مختلف اتفاق می‌افتد، تجربه خواهند کرد. برای اطلاع بیشتر از خبر‌های  پیرامون این بازی می‌توانید به صفحه آن در زومجی مراجعه کنید.

در ادامه می‌توانید تریلر جدید بازی Nex Machina را به همراه تعدادی عکس مشاهده کنید.

| |

nex machina


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده