نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۴۶

فیلم Cyborg در سال ۲۰۲۰ منتشر خواهد شد

ری فیشر، بازیگر نقش سایبورگ اعلام کرد که فیلم مستقل این ابرقهرمان همچنان طبق برنامه در سال ۲۰۲۰ منتشر می‌شود.

بسیاری از فیلم‌های دنیای سینمایی دی سی در حال حاضر برنامه مشخص و دقیقی ندارند. به جز فیلم‌هایی که از این کمپانی امسال منتشر خواهند شد، تنها فیلم Aquaman (آکوامن) دارای تاریخ انتشار است. از ماه گذشته فیلمبرداری و تولید این فیلم رسما در گلد کوست کشور استرالیا آغاز شده و قرار است در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آذر ۱۳۹۷) اکران شود. فیلم The Flash (فلش) دیگر فیلم این کمپانی است که سال گذشته دومین کارگردان خود را از دست داد و در حال حاضر کمپانی برادران وارنر به دنبال استخدام سومین کارگردان این فیلم است. با این حال، مدت زیادی است که هیچ اطلاعات جدیدی از فیلم مستقل شخصیت سایبورگ منتشر نشده است. 

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ری فیشر، بازیگر نقش سایبورگ، تایید کرده است که فیلم Cyborg در سال ۲۰۲۰ منتشر خواهد شد. طبق اطلاعاتی که دی‌سی‌ورلد منتشر کرده، در جریان یک پرسش و پاسخ در مجمع City of Heroes در بریتانیا فیشر تایید کرده است که طبق برنامه این فیلم در دست ساخت است و مراحل پیش تولید خود را سپری می‌کند و فیلم Cyborg در طی سال ۲۰۲۰ منتشر می‌شود. طبق اطلاعاتی که سه سال پیش کمپانی برادران وارنر و دی‌سی کامیکس منتشر کرده بودند، اولین فیلم مستقل شخصیت سایبورگ برای اکران در سال ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی شده بود، اما برنامه منتشر شده توسط دی‌سی بارها با تغییر مواجه شده است.

Cyborg in Justice League

در حال حاضر فیلم Justice League (لیگ عدالت) به جای دو فیلم به یک فیلم تبدیل شده است و سرنوشت قسمت دوم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. همچنین در ماه بهمن سال گذشته، برادران وارنر جویی هارولد، نویسنده فیلم شاه آرتور: افسانه شمشیر (King Arthur: Legend of the Sword)، را برای بازنویسی فیلمنامه فیلم The Flash استخدام کرد. علاوه بر این، طی چند سال آینده فیلم‌هایی دیگری چون فیلم مستقل بتمن (Batman) و فیلم افسونگران شهر گاتهام (Gotham City Sirens) با محوریت شخصیت هارلی کوئین، تولید و منتشر خواهد شد. در اسفند سال گذشته شایعه‌ای منتشر شد مبنی بر اینکه کمپانی برادران وارنر و دی‌سی کامیکس در نظر دارند یک فیلم دیگر در سال ۲۰۱۷ میلادی تولید و در سال ۲۰۱۸ منتشر کنند.

فیشر همچنین برای بازی در نقش سایبورگ در فیلم Justice League به کارگردانی زک اسنایدر، نیز حضور خواهد داشت. این فیلم قرار است در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۱۷ (۲۶ آبان ۱۳۹۶) به روی پرده‌های سینما برود. بن افلک، هنری کویل، گل گدوت، جیسون موموآ، امبر هرد، ازرا میلر، جی.کی. سیمونز، ویلم دفو، امی آدامز و کیران هایندز دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Justice League حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده