نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۲

انتشار تبلیغ تلویزیونی جدید انیمیشن Cars 3

کمپانی والت دیزنی و پیکسار تبلیغ تلویزیونی جدیدی از انیمیشن مورد انتظار ماشین‌ها ۳ (Cars 3) منتشر کرده‌اند.

حدود سه هفته دیگر انیمیشن Cars 3 به روی پرده‌های سینما خواهد رفت. به همین منظور کمپانی والت دیزنی و استودیو پیکسار اخیرا تبلیغ تلویزیونی جدیدی از این انیمیشن منتشر کرده‌اند. در این ویدیو که بیشتر تصاویر آن را پیش از این مشاهده کرده بودیم، شاهد تصاویر جدیدی از انیمیشن Cars 3 نیز هستیم. همچنین در پایان این تبلیغ تلویزیونی رسما اعلام شد که این انیمیشن درجه سنی G را دریافت کرده است. شما در ادامه می‌توانید این تبلیغ تلویزیونی را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

کارگردانی انیمیشن Cars 3 بر عهده برایان فی بوده است که نخستین تجربه کارگردانی او نیز محسوب می‌شود. دنیل گرسون هم روی فیلمنامه انیمیشن Cars 3 کار کرده است. کارگردانی انیمیشن ماشین‌ها (Cars) و ماشین‌ها ۲ (Cars 2) بر عهده جان لستر، رئیس استودیو پیکسار، بوده است. قسمت اول در سال ۲۰۰۶ به روی پرده رفت و موفق شد ۴۶۱.۹ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. قسمت دوم در سال ۲۰۱۱ به روی پرده رفت و توانست ۵۵۹.۸ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. همچنین مجموعه Cars دارای دو انیمیشن فرعی به نام‌های هواپیماها (Planes) و Planes: Fire and Rescue نیز است که این دو انیمیشن توسط استودیو دیزنی تون تولید و منتشر شده‌اند.

پیکسار مدتی پیش تریلر جدیدی از انیمیشن Cars 3 منتشر کرده بود. علاوه بر این، اواسط ماه گذشته این استودیو اولین تریلر بین المللی این انیمیشن را منتشر کرده بود. اوون ویلسون برای صداپیشگی لایتنینگ مک کوئین، آرمی همر برای صداپیشگی جکسون استورم، کریستلا الونزو برای صداپیشگی کروز رامیرز، لری د کیبل گای برای صداپیشگی ماتر، بانی هانت برای صداپیشگی سالی کاررا، چیچ مارین برای صداپیشگی ریمون، پال دولی برای صداپیشگی گروهبان و مایکل والیس برای صداپیشگی کلانتر، از جمله بازیگرانی هستند که در انیمیشن Cars 3 حضور دارند.

انیمیشن Cars 3 در تاریخ ۱۶ ژوئن ۲۰۱۷ (۲۶ خرداد ۱۳۹۶) اکران خواهد شد.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده