// دوشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Build Away!

با اهدافی بزرگ به دنبال تبدیل شهر کوچک در بازی اندروید و آیفون Build Away! به مکانی با جمعیتی بالا بروید.

بازی‌های شهرسازی با کیفیت همین الان نیز با پشتیبانی مستمر توسعه‌دهندگان برای علاقمندان در رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. یکی از این بازی‌ها را می‌توان Cities skyline دانست که با پشتیبانی قدرتمد پارادوکس اینتراکتیو به شهرت زیادی میان بازیکنان دست یافته است. در این بازی المان‌ها و ویژگی‌های زیادی برای ساخت باشکوه‌ترین شهرها ارائه شده است به شکلی که با دقت در نحوه‌ مدیریت شهر می‌توانید به شهرداری با درک مدیریتی بالایی تبدیل شوید. البته این تنها رایانه‌های شخصی نیستند که مهمان انبوهی بازی ها هستند و پلتفرم‌های اندروید و iOS نیز میزبان بازی‌های متنوعی در سبک شبیه‌سازی شهرسازی هستند. اگر بخواهیم از بازی‌های رایگان و بزرگی مانند بازی اندروید و آيفون SimCity BuildIt و Transport Tycoon بگذریم، اخیرا کمپانی فیوچرپلی بازی زیبایی را با نام Build Away! برای اندروید و آیفون عرضه کرده است که در آن به دنبال گسترش شهری کوچک از هیچ می‌رویم.

بازی Build Away

ساختمان‌های مختلف تجاری و مسکونی در بازی قرار دارد

بازی Build Away! البته تفاوت بسیاری با بازی‌های شهرسازی شناخته شده دارد. در این بازی باید با جمع‌آوری پول به مرور مکان‌های خالی شهر را با خانه‌ها پر کنید. هر خانه در زمان مشخصی مقدار پول ثابتی را ارائه می‌دهد که با جمع‌آوری آنها قادر به ارتقاء هر خانه هستید. مانند بازی Office Speace، گیم‌پلی Build Away! روی جمع‌آوری سکه تمرکز دارد. در نتیجه شما تنها وظیفه‌ دارید تا انگشتان خود را بارها روی نمایشگر بزنید و سکه‌ها هر خانه را جمع‌‌آوری کنید. قابلیت ارتقاء خانه و همچنین افزایش Power هر سازه دیگر خصوصیتی است که باید نهایت توجه را به آن داشته باشید. به عنوان مثال، با افزایش پاور خانه‌ها، پول ایجاد شده در هر خانه افزایش می‌یابد و در نتیجه پول بیشتری را برای ارتقاء سریع‌تر ویژگی‌های هر ساختمان به دست می‌آورید. از سوی دیگر ساخت سازه‌های جدید نیز نیازمند مکان‌ جدیدی است که تنها با دستیابی به رقم‌های نجومی آزاد می‌شوند.

از سوی دیگر بازی ویژگی‌های کوچک دیگری مانند افزایش جمعیت، ارائه هدایایی در قالب کیف و همچنین ویژگی‌های تشویقی را برای مدت محدود در دسترس قرار می‌دهد که مانند سایر بازی‌های رایگان برای به دست آوردن آنها نیازمند الماس و تماشای ویدیوهای تبلیغاتی بازی‌ها هستید. باوجود محدودیت‌های مکانی می‌توانید ساختمان‌های تجاری،‌ اقتصادی یا خانه‌ها را جایگزین ساختمان‌های کم کاربرد کنید که برای این کار باید با خریداری کیف‌های جادویی خانه‌های افسانه‌ای را به دست بیاورید. بازی از نظر گرافیک و طراحی نیز زیبا است. محیط رنگارنگ و زنده که با عبور خودروها، پرواز UFO، هلیکوپتر یا بالون رنگ و لعابی خاص را به خود گرفته است. با ضربه زدن روی گوزن در حال حرکت،‌ خودروی پلیس یا UFO می‌توانید سکه یا تجربه‌ی بیشتری را به دست بیاورید.

بازی Build Away

بازی Build Away! محصولی با کیفیت، جذاب و صد البته اعتیاد آور است که به خوبی می‌تواند شما را تا مدتی درگیر خود کند. هرچند کنترل خاصی را در این بازی شاهد نیستیم اما ضربه زدن های پشت سر هم و تلاش برای یک مشت دلار بیشتر این بازی را به شدت اعتیادآور می‌کند. بازی با عبور از مراحل جدید ویژگی‌های مختلفی را در اختیارتان خواهد گذاشت و با ارتقاء ساختمان‌های کلنگی می‌توانید به سازه‌های پردرآمد دست پیدا کنید. Build Away به صورت رایگان اکنون در گوگل پلی و اپ استور در دسترس قرار دارد و می‌توانید با خریدهای درون برنامه‌ای به پیشرفت خودتان سرعت ببخشید.

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید.

دانلود بازی Build Away!


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده