// دوشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۲

تریلر جدید فیلم مومیایی با هنرنمایی تام کروز

به تازگی تریلر جدیدی از فیلم ریبوت مومیایی، با هنرنمایی تام کروز و راسل کرو به نمایش در آمده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اخیرا تریلر جدیدی از فیلم «مومیایی» به نمایش در آمده است؛ یک ریبوت از فیلمی کلاسیک و هیولامحور که «تام کروز» را به عنوان ستاره اصلی خود می‌بیند. این فیلم که ماه آینده میلادی به روی پرده‌های سینما خواهد رفت، در جدیدترین تیزر خود نویدبخش فیلمی بسیار هیجان‌انگیز همراه با صحنه‌های اکشن در ابعادی عظیم است.

فیلم The Mummy توسط آلکس کورتزمن کارگردانی می‌شود که پیش از این، در نویسندگی دو فیلم اول Star Trek در ریبوت جدید این سری مشارکت داشته است. در فیلم جدید مومیایی، ستاره‌هایی مانند جیک جانسون، آنابلا والیس، کورتنی بی. ونس و همچنین راسل کرو در نقش دکتر جکیل نیز نقش‌آفرینی خواهند کرد.

کورتزمن در جریان مصاحبه‌ای که در دسامبر گذشته با  Slashfilm  داشت، جزئیات بیشتری از این فیلم را روشن کرد.
فکر می‌کنم هدف ما، ساخت فیلمی مملو از اضطراب، هیجان و لحظات ترسناک است اما نباید به عنوان یک فیلم ترسناک تعریف شود. فکر می‌کنم این به نیازهای ما و دراختیار داشتن بازیگری غیر قابل پیش‌بینی مثل تام کروز برمی‌گردد. چون اگر شما این را از ذهن مخاطب پاک کنید که «بله می‌دانم، او قرار است جلوی فاجعه رو بگیرد» و در اصل «او ممکن است واقعا نتواند؛ او واقعا نمی‌داند چه کاری باید انجام دهد». در این وضعیت، شرایطی پیش می‌آید که نوعی ترس او را فرا می‌گیرد؛ این‌که نمی‌دانند چه کاری باید انجام دهند و یا چه چیزی در انتظار آن‌ها خواهد بود.

فیلم مومیایی قرار است در ۹ ژوئن (۱۹ خرداد) به روی پرده سینماها برود. این فیلم همچنین اولین فیلم از «دنیای هیولایی» کمپانی یونیورسال خواهد بود. درحالی که تاکنون، این تنها فیلمی است که ارتباط آن به شکل رسمی با دنیای داستانی تأیید شده است؛ ما این را نیز می‌دانیم که فیلم Van Helsing نیز در حال ساخت است، و انتظار می‌رود راسل کرو برای فیلم مستقل «Jekyll and Hyde» نیز ایفای نقش کند.

شما در ادامه می‌توانید جدیدترین تریلر فیلم سینمایی مومیایی را با هنرنمای تام کروز و راسل کرو تماشا کنید.

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده