نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۱

ابراز نارضایتی ناشر Tyranny از فروش بازی

کمپانی پارادوکس اینتراکتیو اخیرا اعلام کرده که انتظار داشت بازی Tyranny فروش بهتری داشته باشد.

Tyranny یک بازی نقش‌آفرینی ساخته استودیو آبسیدین است که به صورت انحصاری برای رایانه‌های شخصی منتشر شد. با توجه به موفقیت ساخته پیشین استودیو آبسیدین یعنی Pillars of Eternity، انتظارات از بازی Tyranny تا حد زیادی بالا رفته بود و این اثر هم پس از انتشار با کیفیت خوبی که داشت، توانست مخاطبین را راضی کند. اما با اینکه بازی با استقبال خوب گیمر‌ها و منتقدین روبه‌رو شد، از حیث فروش نتوانست رضایت پارادوکس اینتراکتیو، ناشر بازی را جلب کند.

فرد وستر، رییس کمپانی پارادوکس، در مصاحبه اخیر خود با سایت پی‌سی گیمز، اعلام کرد که فروش این بازی معمولی بوده است. همچنین شمس جورجانی، مدیر مالی این کمپانی، هم در تکمیل صحبت‌های وستر اعلام کرد که فروش این بازی نسبتا خوب بود؛ اما همه انتظار داشتند که Tyranny شرایط بهتری از حیث فروش داشته باشد. وستر در ادامه توضیحات بیش‌تری در مورد فروش بازی داد و گفت:

ممکن است فروش بازی Tyranny در آینده بهتر شود؛ چرا که افراد زیادی هنوز در تردید هستند که این بازی را بخرند یا خیر. با این حال، همه ما انتظار داشتیم که بازی در زمان عرضه عملکرد به مراتب بهتری داشته باشد که چنین چیزی حاصل نشد.

به هر حال، ما از بازی Tyranny به دلیل داشتن مکانیزم‌های غنی و همچنین ارائه یک تجربه نقش‌آفرینی خاص راضی هستیم. البته که فروش اولیه بازی می‌توانست به مراتب بهتر باشد؛ با این حال امیدواریم که در طولانی مدت بازی بتواند به فروش بهتری دست پیدا کند.

یکی از دلایلی که باعث فروش پایین‌تر از حد انتظار Tyranny شد، عرضه آن در ماه نوامبر بود که در آن بازه، بازی‌های مطرح زیادی منتشر شدند. همچنین جورجانی اعتقاد دارد که بازی‌های نقش‌آفرینی کلاسیک مثل Tyranny، دیگر مانند گذشته طرفدار ندارند و این هم یکی دیگر از عوامل استقبال کم از بازی بود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده