// دوشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۲

ساخت ریبوت مجموعه فیلم های Resident Evil تایید شد

گرچه قرار بود مجموعه فیلم‌های رزیدنت اویل با فیلم final chapter به پایان برسد، اما این به معنی پایان ساخت فیلم برای این سری نیست.

فیلم Resident Evil: final chapter همان‌طور که از نام‌گذاری آن نیز مشخص بود، آخرین فیلم از سری فیلم‌های رزیدنت اویل به کارگردانی پل اندرسون است. با این وجود این به آن معنا نیست که دیگر هرگز فیلمی از این سری را، هرچند در قالب و شمایلی دیگر روی پرده سینماها نبینیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون و بنا به گزارش Variety، شرکت آلمانی «کنستانتین فیلم» که مالکیت حقوقی ساخت فیلم برای سری رزیدنت اویل را در اختیار دارد، قصد ساخت یک نسخه ریبوت از فیلم‌های این مجموعه را دارد. مارتین ماسکویتز رئیس این شرکت اخیرا در جریان فستیوال فیلم کن، بدون ذکر جزئیات بیشتر تأیید کرد که آن‌ها در حال کار روی یک ریبوت برای این سری هستند. مشخص نیست این فیلم توسط چه کسی کارگردانی شود، بازیگران آن چه کسانی هستند و درکل چه ارتباط احتمالی با شش فیلم قبلی این مجموعه داشته باشد.

البته تأیید این خبر، ممکن است از این جهت عجیب باشد که فیلم‌های این مجموعه، در مجموع با نارضایتی منتقدان مواجه بوده و البته فیلم آخر نیز از این قائده مستثنا نبوده است. با این وجود، فیلم‌های این سری تاکنون حدود ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار در گیشه‌های جهانی فروخته‌اند؛ که فیلم آخر، موفق شد به تنهایی به فروش ۳۱۲ میلیونی نیز دست پیدا کند. این فیلم البته بیشتر فروش خودش را در خارج از ایالات متحده کسب کرده بود و از این نظر، شاید عدم موفقیت در آمریکا موضوع مهمی برای فیلم نیست. همیشه رشد فروش در گیشه‌های خارجی، نقش اصلی را در موفقیت یک فیلم بازی کرده است. برای مثال عملکرد عالی فیلم «Pacific Rim» در چین، دلیل ساخت فیلم دنباله برای آن اعلام شده است.

از میان شش فیلم اصلی اکران شده سری رزیدنت اویل، پل اندرسون ۴ فیلم را کارگردانی و نویسنده هر شش فیلم سری بوده است. او پیش از این اعلام کرده بود، که قصد دارد با فیلم Final Chapter پرونده این سری را ببندد؛ اظهارنظری که با موافقت ستاره هر ۶ فیلم، یعنی میلا جوویچ نیز همراه بود. پل اندرسون در حال حاضر مشغول ساخت یک فیلم اقتباسی دیگر، این بار از مجموعه بازی Monster Hunter است.

از سری رزیدنت اویل، چندین فیلم انیمیشنی نیز تاکنون پخش شده که جدیدترین آن‌ها یعنی Resident Evil Vendetta، قرار است در ماه آینده میلادی عرضه شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده