نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۳

انتشار ویدیو تمرینات کیانو ریوز برای بدلکاری در فیلم John Wick: Chapter 2

لاینزگیت اخیرا ویدیویی منتشر کرده که در آن کیانو ریوز را در حال تمرین برای انجام بدلکاری در فیلم John Wick: Chapter 2 نشان می‌دهد.

فیلم جان ویک: قسمت ۲ (John Wick: Chapter 2) بدون شک یکی از موفق‌ترین فیلم‌های اکشن چند سال اخیر بوده است. این فیلم علاوه بر دریافت نقدهای بسیار خوب از منتقدان، عملکرد خوبی را نیز در گیشه داشته است. ماه گذشته، کمپانی لاینزگیت اعلام کرد که نسخه دیجیتالی این فیلم در تاریخ ۲۳ می ۲۰۱۷ (۲ خرداد ۱۳۹۶) و نسخه خانگی که شامل نسخه‌های بلوری، 4K الترا اچ‌دی و دی‌وی‌دی می‌شود، در تاریخ ۱۳ ژوئن ۲۰۱۷ (۲۳ خرداد ۱۳۹۶) منتشر خواهد شد. کیانو ریوز برای حضور در فیلم John Wick: Chapter 2 تمرینات متعددی را انجام داده و حتی به جای بدلکار در تمامی صحنه‌های اکشن این فیلم حاضر شده است. 

در نسخه خانگی فیلم John Wick: Chapter 2، شاهد ویدیوهایی از پشت صحنه تولید و فیلمبرداری این فیلم هستیم که بخشی از آن تمرینات ریوز برای انجام بدلکاری در این فیلم را نشان می‌دهد. حال لاینزگیت یک ویدیو کوتاه از این تمرینات را منتشر کرده است که ریوز را در حال تمرین نشان می‌دهد. در این ویدیو چاد استاهلسکی، کارگردان فیلم John Wick: Chapter 2 توضیح می‌دهد که ریوز انواع تمرینات از جمله تمرینات رزمی را برای بدلکاری در این فیلم انجام داده است. او همچنین یک مربی متخصص برای این منظور استخدام کرده بود. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

لاینزگیت اعلام کرد که نسخه کامل این ویدیو همراه با نسخه خانگی فیلم John Wick: Chapter 2 منتشر خواهد شد. بدون شک حضور ریوز در صحنه‌های اکشن فیلم به جای بدلکار به کیفیت فیلم کمک بسیاری کرده است. تاکنون کمپانی لاینگزیت ساخت قسمت سوم فیلم John Wick (جان ویک) را رسما تایید و اعلام نکرده است، اما پیش از این چاد استاهلسکی، کارگردان این فیلم، از برنامه خود برای ساخت قسمت سوم این مجموعه خبر داده بود. علاوه بر این، استاهلسکی در مصاحبه‌ای دیگر از احتمال ساخت سریال پیش درآمد John Wick خبر داده بود. این در حالی است که کیانو ریوز نیز از علاقه خود برای حضور در قسمت سوم فیلم جان ویک خبر داده است.

کیانو ریوز، کامن،بریجیت مویناهان، ایان مک‌شین، روبی رز،ریکاردو اسکامارچو، پتر استورماره، لارنس فیشبرن، لنس ردیک و جان لگویزمائو از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم John Wick: Chapter 2 حضور دارند و در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده