نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۲

تریلر جدید Little Nightmares از DLC‌های احتمالی بازی خبر می‌دهد

باندای نامکو تریلری از بازی Little Nightmares با محوریت نمره‌های آن منتشر کرده است که بخش پایانی تریلر به DLC‌های احتمالی بازی اشاره می‌کند.

ساخته‌ی پلتفرمر-ماجراجویی استودیو تارسیر یعنی بازی Little Nightmares در تاریخ ۸ اردیبهشت‌ماه برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر شد. حال بر اساس آخرین اخبار بازی، باندای نامکو تریلر جدید این اثر را به منظور نمایش نمرات بازی منتشر کرده است که در بخشی از آن به محتویات آینده این بازی اشاره می‌شود.

در پایان تریلر جدید انتشار یافته، پسربچه‌ای به نمایش در می‌آید که به احتمال زیاد از پروژه‌ی جدید استودیوی تارسیر خبر می‌دهد. بر این اساس امکان پیوستن این کاراکتر به شخصیت اصلی داستان یعنی Six، در یک ماجراجویی تازه یا عرضه‌ی یک بسته‌ی الحاقی برای بازی وجود دارد.

تریلر منتشر شده را می‌توانید در ادامه مشاهده و دانلود کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

| |

بازی Little Nightmares در بررسی زومجی نمره خوب ۸.۵ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از نقد آن به شرح زیر است:

استودیو تارسیر یکی از بهترین بازی‌های پلتفرمر امسال را ساخته و عرضه کرده است؛ بازی‌ای که می‌تواند با گیم‌پلی‌اش حسابی سرگرم‌تان کند و از نظر داستانی نیز آنقدری غنی است که هر گیمری، برداشت خاص خودش را از آن داشته باشد و بتواند آنطور که می‌خواهد آن را تحلیل کند و لذت ببرد. علاوه بر این، جنبه‌های گرافیکی و صوتی بازی نیز در سطح خوبی هستند و نتیجه گرد هم آمدن این عوامل، خلق تجربه‌ای است که بازی کردن آن به هرکسی فارغ از هر سلیقه‌ای پیشنهاد می‌شود.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده