// یکشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۱

AMD از Radeon RX Vega در کامپیوتکس رونمایی خواهد کرد

کمپانی AMD می‌خواهد کارت‌های گرافیک RX Vega را در نمایشگاه کامپیوتکس امسال به نمایش دربیاورد.

مطابق تازه‌ترین اخبار سخت افزار، راجا کدوری، معاون و مدیر ارشد بخش معماری رادئون، در پرسش و پاسخ این هفته‌ی وب‌سایت ردیت به بیان جزئیاتی در مورد معماری Vega پرداخت. او در مورد قیمت یا تاریخ عرضه صحبت نکرد؛ اما عنوان کرد که محصولات کمپانی AMD برای استفاده‌ی مصرف‌کنندگان، در جریان رویداد کامپیوتکس معرفی خواهند شد. گرچه هنوز هم مشخص نیست که در روز رونمایی، چه اطلاعاتی به دستمان خواهد رسید.

کدوری از خریداران آینده‌نگر درخواست کرد که صبور باشند و بدانند که RX Vega معماری مدرنی است و در فناوری‌هایی مانند HBM2 یک‌شبه نمی‌توان راه صد ساله را طی کرد.

AMD Vega

راجا کدوری بیان داشت:

ما از Radeon RX Vega در کامپیوتکس رونمایی خواهیم کرد؛ اما انتظار نداشته باشید که این محصولات در همان هفته قابل خرید باشند. ما می‌دانیم که شما چقدر مشتاق هستید تا Radeon RX Vega به دست‌تان برسد و سخت مشغول کار هستیم تا کارت گرافیکی به شما ارائه دهیم که فوق‌العاده به خود ببالید. توسعه‌ی محصولاتی با میلیاردها ترانزیستور و معماری رو به پیشرفت، کاری بی‌نهایت سخت، اما بسیار باارزش خواهد بود. برخی از ویژگی‌های وگا مانند HBM2، کنترلر باندپهن حافظه، Rapid-Packed Math و معماری جدید پشته‌ها، پتانسیل شکستن مرزها و بهبود دادن اساسی روند توسعه‌ی بازی‌ها را دارند. این‌ها مواردی است که یک‌شبه نمی‌توان به دست آورد.

نمایشگاه کامپیوتکس 2017 از تاریخ ۹ تا ۱۳ خردادماه برگزار می‌شود.


منبع hardocp
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده