// یکشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۱

رونمایی MSI از کارت گرافیک Radeon RX 560 Aero ITX

کمپانی MSI کارت گرافیک Radeon RX 560 Aero ITX را معرفی کرد. با زومجی همراه باشید تا نگاهی دقیق‌تر به آن بیندازیم.

اخیرا تولیدکنندگان بیشتری اقدام به عرضه‌ی نسخه‌ی اختصاصی خود از کارت Radeon RX 560 کرده‌اند. کمپانی MSI هم به تازگی از کارت گرافیک RX 560 Aero ITX رونمایی کرده است.

اگر اطلاعاتی در مورد RX 560 داشته باشید، حتما می‌دانید که کارت گرافیک خیلی قدرتمندی نیست؛ اما برای بازی‌های چندنفره‌ی آنلاین یا بازی‌های برتر با جزئیات پایین، کافی است. MSI دو مدل از این کارت گرافیک را عرضه کرده است که از لحاظ ظاهری کاملا شبیه هم هستند. اولی دارای ۲ گیگابایت حافظه از نوع GDDR5 است و دیگری ۴ گیگابایت حافظه دارد. طول مدار چاپی این دو کارت بسیار کم، یعنی ۱۵.۵ سانتی‌متر است که باعث می‌شود این محصول، گزینه‌ای ایده‌آل برای کیس‌های ITX به شمار رود.

MSI Radeon RX 560 Aero ITX

خنک‌کنندگی، قدرت و اورکلاکینگ

فن کولر این کارت گرافیک با ضخامتی به اندازه‌ی دو اسلات از یک هیت‌سینک آلومینیومی به همراه یک فن ۹۰ میلی‌متری تشکیل شده است. این کارت تمام قدرت خود را از طریق رابط PCI-Express تأمین می‌کند و هیچ کانکتور دیگری به طور جداگانه به منظور اتصال به منبع تغذیه وجود ندارد. در زمینه اورکلاکینگ هم کارت گرافیک MSI RX 560 Aero ITX به صورت کارخانه‌ای برای رسیدن به فرکانس پایه‌ی ۱۱۹۶ مگاهرتز و ۱۳۲۰ مگاهرتز در حالت بوست، بهینه‌سازی شده است.

MSI Radeon RX 560 Aero ITX

شایسته است که یادآور شویم فرکانس حافظه‌ی موثر این کارت گرافیک ۷ گیگاهرتز است. از دیگر ویژگی‌های این کارت می‌توان به وجود یک درگاه دیسپلی‌پورت 1.4، یک HDMI 2.0 و یک DVI اشاره کرد. ام‌اس‌آی هیچ حرفی از قیمت نزده است؛ اما انتظار می‌رود کارت گرافیک Radeon RX 560 Aero ITX قیمت مقرون به صرفه‌ای داشته باشد.


منبع ETEKNIX
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده