// یکشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۸

تاریخ انتشار محتوای جدید بازی Neverwinter برای کنسول ها مشخص شد

استودیو Cryptic تاریخ انتشار بسته الحاقی Shroud of Souls بازی Neverwinter را برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 مشخص کرد.

چندی پیش بسته الحاقی جدید بازی Neverwinter با نام Shroud of Souls برای رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر شد. حال امروز در جدیدترین اخبار بازی استودیو کریپتیک (Cryptic) تاریخ انتشار این محتوا را برای کنسول‌های نیز مشخص کرد. از این رو DLC جدید در تاریخ ۳۰ خرداد ماه (۲۰ ژوئن) برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4  منتشر می‌شود.

محتوای یاد شده ویژگی‌های جدیدی را به این بازی اضافه می‌کند که شامل منطقه جدید، محیطی برای شخصی‌سازی کردن کلن یا همان گیلد، سیستم جدید تجهیزات و رویداد Stronghold می‌شود. محتوای جدید درب گیلد شما را برای عموم باز می‌کند و شما می‌توانید به کاربران دیگر اجازه ورود دهید و آنها می‌توانند تغییراتی در محتوای آن بدهند.

سیستم جدید تجهیزات که از سوی کاربران مدام درخواست شده بود حال به کاربران اجازه می‌دهد که قابلیت‌های جدیدی را در بخش آیتم‌های خود داشته باشند و آنها را شخصی‌سازی کنند. بر این اساس این سیستم به کاربران اجازه می‌دهد که با داشتن یک جایگاه خالی به راحتی تجهیزات فعلی را با یک کلید  به تجهیزات دیگر تغییر دهند و به سرعت به آنها دست پیدا کنند. از آنجا که این بازی رایگان است (Free to Play) یک جایگاه خالی برای تمامی کاربران در نظر گرفته شده است در حالی که کاربرانی که جایگاه بیشتری برای تجهیزات خود نیاز دارند می‌توانند با خرید Zen از آنها بهره‌مند شوند.

داستان محتوای جدید در حول محدوده Morlanth اتفاق می‌افتد. جادوگری که به تازگی از جریان The Cloaked Ascendancy آزاد شده است، اوراحی را احضار کرده که دنیای Sword Coast را نابود کند، از این رو وظیفه کاربران نابود کردن او و نیروها‌ی آن است تا بتوانند شهر خود را از نیروهای پلید خالی کنند.

همچنین لول آیتم‌ها نیز براساس تجهیزاتی که در قالب امتیاز به حساب می‌آیند، افزایش پیدا می‌کند. آیتم‌هایی نظیر Boons، هماراهان شما، Runestones و غیره در قالب امتیاز برای کاربران محاصبه می‌شود. بر این اساس کاربران می‌توانند در این سیستم افزایش لول آیتم خود را مشاهده کنند که تقریبا سه برار خواهد بود. به طور مثال کاربری که از لول ۲۶۰۰ است برخوردار است هم اکنون می‌تواند لول خود را ۸۶۰۰ در این سیستم مشاهده کند.

بازی  Neverwinter هم اکنون به طور رایگان برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است. همانطور که در بالا اشاره شد محتوای جدید ۳۰ خرداد ماه برای کاربران کنسولی نیز در دسترس قرار گرفته می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر این محتوا را تماشا کنید که شاهد توضیحات سازندگان پیرامون ویژگی‌های آن هستیم.

| |


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده