// شنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۱

بروزرسانی متعادل سازی بازی Clash of Clans منتشر می شود

سوپرسل قصد انتشار بروزرسانی جدیدی برای بازی Clash of Clans با هدف متعادلسازی اسپل‌ها و برخی تغییرات در قدرت نیروها را دارد.

به دنبال پخش ویدیو‌های مختلفی تحت عنوان «Captain's Log» اکنون دیگر بسیاری از بازیکنان بازی Clash of Clans در انتظار عرضه بروزرسانی عظیم این بازی هستند. با این حال، اخیرا جزئیات جدیدی از بروزرسانی بازی اندروید و آیفون کلش آف کلنز برای متعادلسازی نیروها منتشر شده که قرار است به همراه بروزرسانی بزرگ در اختیار بازیکنان قرار بگیرد. شما می‌توانید تغییرات و دلیل سوپرسل برای اعمال آنها را از پایین مطالعه کنید:

Clone Spell کلش آف کلنز اسپل کلن

سطح ۵ طلسم Clone

  • بازیکنان از این پس می‌توانند از تاون‌هال ۱۱ اسپل کلن را به سطح پنج ارتقا دهند. اسپل سطح سه از این پس از تاون‌هال ۱۰ در دسترس خواهد بود. به دلیل توانایی پایین اسپل Clone در تاون‌هال ۱۰، سوپرسل ظرفیت نیروهای کپی شده به لطف این اسپل را از سطح یک تا پنج افزایش داده است. به این ترتیب،‌ گنجایش اسپل Clone اکنون به ۴۰ می‌رسد و به شما اجازه می‌دهد تا به ۸ بالن و دو اژدهای بیشتر برای هر اسپل دست پیدا کنید.

سطح ۶ طلسم فریز

  • بازیکنان از تاون‌‌هال ۱۱ می‌توانند اسپل Freeze (انجماد)‌ را افزایش دهند. در هر رویارویی با Eagle Artillery، هر ثانیه اسپل فریز اهمیت پیدا می‌کند. تازه‌ترین سطح این طلسم به نیروها زمان مورد نیاز آنها را می‌دهد.

سطح ۷ طلسم Heal

  • از سطح ۱۰ ‌تاون‌هال می‌توانید سطح ۷ طلسم Heal را آزاد کنید. کاربرد‌های این طلسم در مقابل قدرت «ممانعت از بهبود» اینفرنو تاور محدود است. سطح جدید اجازه می‌دهد تا فرصت‌های بیشتری برای بهبود سریع‌تر نیروها داشته باشید.

هفتمین معدن طلا و کالکتور اکسیر اکنون از سطح ۹ در دسترس قرار دارد.

  • برخلاف گذشته اکنون از سطح ۹ تاون‌هال می‌توانید هفتمین کالکتور اکسیر و معدن طلا را استفاده کنید.

افزایش قدرت ضربه بمب

  • یکی از مهمترین تغییرات افزایش قدرت تخریب بمب است که به این ترتیب وال بریکر می‌تواند دیواری با سطح مساوی را از بین ببرد.

افزایش نرخ حمله بالون

  •  بعد از بروزرسانی متعادل‌سازی «پرتاب سریع‌تر بمب» استفاده از بالون افزایش یافته است. این تغییر تاثیری روی پرتاب سریع‌تر بمب یا ضربه در هر ثانیه ندارد؛ اما، افزایش نرخ حمله به معنی کاهش قدرت ضربه هر بمب است. این تغییر قدرت حمله را تعدیل می‌بخشد اما باعث می‌شود تا حمله سریع‌تر انجام شود.

تخفیف در زمان ارتقاء/هزینه:

  • طلسم Freeze از سطح یک تا پنج
  • طلسم Clone از سطح یک تا پنج
  • طلسم Heal از سطح چهار تا پنج

دیدگاه شما در رابطه با تغییرات جدید بازی Clash of Clans چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده