// سه شنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۱

بازی Superhot VR برای HTC Vive هم منتشر می‌شود

پس از آکیولس ریفت، ظاهرا این‌بار نوبت هدست HTC Vive برای میزبانی از بازی Superhot VR است.

بر اساس توییتی از سوی سازندگان Superhot VR، گویا این بازی به‌زودی برای هدست اچ تی سی وایو هم عرضه خواهد شد. این توییت با هشتگ «به‌زودی» منتشر شده و در آن شاهد تصویر گیفی هستیم که لوگوی HTC Vive را به نمایش در می‌آورد.

احتمالا می‌دانید که اواخر سال گذشته میلادی، بازی Superhot VR برای هدست واقعیت مجازی آکیولس ریفت به قیمت ۲۴.۹۹ دلار منتشر شد و توانست هم از سوی منتقدین و هم از سوی گیمرها، بازخوردهای مثبتی را دریافت کند.

بازی Superhot VR در واقع نسخه واقعیت مجازی بازی Superhot است که شامل بروزرسانی Forever هم می‌شود و بیش از ۲۰ ساعت گیم‌پلی با پایانی گیرا و گیج‌کننده ارائه می‌دهد. همچنین بازی مجموعه‌ای از چالش‌ها، اچیومنت‌ها و مکان‌های بی‌انتهای جدید را در اختیار گیمر قرار می‌دهد.

در زیر می‌توانید توضیحاتی از بازی را که در صفحه نسخه آکیولس ریفت آمده است، مطالعه کنید:

توانایی تشخیص واقعیت را از دست بدهید. ذهن و بدن خود را متعهد کنید. با دنیای خاطره‌ساز، زیبا و بی‌رحم Superhot VR روبه‌رو شوید. دشمنان از هرجایی وارد اتاق می‌شوند و مجموعه‌ای از گلوله‌ها در هوا به پرواز در می‌آید؛ اما صبر کنید. یک چیز اینجا متفاوت است.

با توجه به اینکه هنوز بازی Superhot VR به‌صورت کامل برای هدست HTC Vive معرفی نشده است، قیمت آن نیز فعلا مشخص نیست؛ اما انتظار می‌رود که همان قیمت ۲۴.۹۹ دلاری که برای هدست آکیولس در نظر گرفته شده بود، برای نسخه وایو هم لحاظ شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده