// سه شنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۲

تاریخ انتشار بازی موبایل Spaceplan‌ مشخص شد

کمپانی Devolver Digital تاریخ انتشار بازی موبایل Spaceplan را مشخص کرد و جزئیاتی از موسیقی متن آن را در دسترس قرار داد.

بر طبق جدیدترین اخبار بازی موبایل منتشر شده، کمپانی دیوالور دیجیتال (Devolver Digital) تاریخ انتشار محصول جدیدش، یعنی Spaceplan را مشخص کرد. بازی Spaceplan در تاریخ ۱۴ اردیبهشت (۴ مه) منتشر می‌شود. سازندگان ضمن اعلام این خبر با انتشار توییتی، آهنگساز این بازی را معرفی کردند و نمونه‌ای از موسیقی اثر را هم به اشتراک گذاشتند. در ادامه می‌توانید توییت منتشر شده را مشاهده کنید:

 موسیقی متن بازی Spaceplan که به دست logeyG تنظیم شده است، در نوع خود شگفت‌انگیز است.

شما از اینجا می‌توانید فهرست موسیقی‌های این بازی را مشاهده کنید و همچنین به دو قطعه In Orbit و Relics گوش دهید. موسیقی متن Spaceplan شامل ۱۱ قطعه می‌شود که در سبک الکترونیک تنظیم شده است. ضمنا کاربران می‌توانند موسیقی متن بازی را با قیمت ۷ دلار پیش‌خرید کنند.

بازی SpacePlan هفته گذشته معرفی شد و هنوز اطلاعات چندانی از گیم‌پلی و جزئیات آن منتشر نشده است؛ اما به گفته سازندگان، این بازی از کتاب A Brief History of Time، نوشته استفن هاوکینگ، الهام گرفته است. شما از اینجا می‌توانید تعدادی عکس از این بازی را در زومجی مشاهده کنید.

بازی موبایل Spaceplan در تاریخ یاد شده از طریق فروشگاه اپ استور و پلی استور برای آیفون و دستگاه‌های اندرویدی منتشر می‌شود و از طریق استیم هم به رایانه‌های شخصی ویندوزی راه پیدا می‌کند. شما در صورت تمایل می‌توانید به وب‌سایت رسمی این بازی نیز سر بزنید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده