نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۸

بهبود جلوه‌ های ویژه فیلم Spider-Man: Homecoming

در جدیدترین تصویر منتشر شده از فیلم Spider-Man: Homecoming، شاهد بهبود جلوه‌های ویژه این فیلم هستیم.

امروزه در اکثر فیلم‌های ابرقهرمانی شاهد استفاده گسترده از جلوه‌های ویژه و کامپیوتری هستیم. به همین منظور، مراحل پس از تولید و فیلمبرداری یک فیلم تا پیش از اکران فیلم ادامه خواهد داشت و کمپانی برای تبلیغ فیلم خود اکثرا از تصاویر اولیه استفاده می‌کند و در بیشتر مواقع تصاویر نسخه نهایی فیلم از کیفیت بسیار بهتری نسبت به تصاویر تبلیغاتی فیلم برخوردارند. فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming)، یکی از این فیلم‌ها است که جلوه‌های ویژه و کامپیوتری در ساخت آن بسیار استفاده شده است. حال در جدیدترین تصویر منتشر شده از این فیلم، شاهد بهبود کیفیت جلوه‌های ویژه و کامپیوتری فیلم Spider-Man: Homecoming هستیم. در ابتدا بخش فیلم یاهو تصویر جدیدی از فیلم Spider-Man: Homecoming منتشر کرد که این تصویر را پیش از این در دو تریلر منتشر شده از این فیلم مشاهده کرده بودیم.

پس از آن بود که یکی از کاربران توییتر تصویری مقایسه‌ای به اشتراک گذاشت و با مقایسه تصویر جدید فیلم Spider-Man: Homecoming با تصویری که در تریلر وجود داشت، نشان داد که جلوه‌های ویژه و کامپیوتری این فیلم بهبود پیدا کرده است. در تصویر اول، نمایی روشن و رنگارنگ از فیلم را مشاهده می‌کنیم که فضای پشت مرد عنکبوتی کمی غیر شفاف و مه‌آلود به نظر می‌رسد و فضای آن با دود حاصل از آتش‌سوزی پوشش داده شده است. البته با توجه به اتفاقی که رخ داده، این موضوع کاملا قابل درک است. اما در تصویر دوم، جزئیات صورت مرد عنکبوتی کاملا بهبود پیدا کرده و جزئیات و کنتراست این صحنه از فیلم تا سطح کاملا جدیدی ارتقا پیدا کرده است. در این تصویر نه‌تنها جزئیات صورت و ظاهر لباس مرد عنکبوتی بسیار طبیعی‌تر و بهتر شده است، بلکه جزئیات پس‌زمینه تصویر نیز ارتقا قابل توجهی پیدا کرده است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر مقایسه‌ای را مشاهده کنید:

Spider-Man: Homecoming

در اولین تریلر فیلم Spider-Man: Homecoming برای اولین‌بار صحنه تکه شدن کشتی به دو قسمت توسط والچر را مشاهده کردیم. پس از آن در دومین تریلر فیلم شاهد بهبود کیفیت این تصویر بودیم. علاوه بر این، در دومین تریلر همچنین شاهد بهبود کیفیت رنگ‌بندی فیلم نیز بودیم. با این حال، به نظر می‌رسد که مارول سعی می‌کند کیفیت نهایی فیلم را تا سطح قابل توجهی ارتقا بدهد و حتی ممکن است کیفیت نهایی وضعیت بسیار بهتری داشته باشد. تام هالند، مایکل کیتون، زندیا، دونالد گلاور، جیکوب باتالون، لورا هریر، تونی ریولوری، تاین دالی، بوکیم وودبین، مریسا تومه و رابرت داونی جونیور از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Spider-Man: Homecoming حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Spider-Man: Homecoming به کارگردانی یان واتس، قرار است در تاریخ ۷ جولای ۲۰۱۷ (۱۶ تیر ۱۳۹۶) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده