// سه شنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۵

بازی Call of Duty: Black Ops III Zombie Chronicles توسط ESRB ثبت شد

این طور که به نظر می‌رسد احتمالا شاهد یک نسخه زامبی محور جداگانه از سری Call of Duty خواهیم بود.

طبق اخبار بازی منتشر شده، سیستم رده‌بندی سنی ESRB بازی Call of Duty: Black Ops III Zombie Chronicles  را برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان ثبت کرد. نکته جالب اینجا است که تا به حال هیچ اطلاعاتی از این بازی ثبت نشده و معرفی رسمی صورت نگرفته است.

در ادامه یکی از خرده‌فروشی‌های بازی‌های ویدیویی اعلام کرده است که این بازی برگرفته از هشت نقشه کلاسیک بخش زامبی Call of Dutyهایی است که تا به حال استودیو تری‌ آرک، سازنده سه گانه Black Ops، آن‌ها را توسعه داده است. اگر این ادعا درست باشد، بازی Call of Duty: Black Ops III Zombie Chronicles اولین اثر زامبی محور از مجموعه کالاف دیوتی است که بر روی کنسول‌های خانگی و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود. در گذشته دو بازی زامبی محور از این مجموعه برای اندروید و iOS عرضه شده بودند. 

نکته جالب دیگر این است که بخش توضیحات و رده‌بندی سنی که برای این بازی در نظر گرفته شده است دقیقا مطابق با بازی Call of Duty: Black Ops III است. در آخر نظر شما کاربران زومجی در مورد این بازی چیست؟ آیا شاهد بازی جدیدی هستیم یا پای یک بسته الحاقی جدای از بازی برای Black Ops III در میان است؟ 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده