نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۱

بتای محدود بازی Windjammers به زودی آغاز می‌شود

کمپانی DotEmu یک بتای محدود برای بازی Windjammers در نظر گرفته است که به زودی برای کنسول پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار می‌گیرد.

با اینکه عرضه‌ی نسخه‌ی بتا برای یک بازی کلاسیک از کنسول Neo Geo کمی غیرعادی به نظر می‌رسد، ولی بر اساس آخرین اخبار بازی، کمپانی DotEmu از انتشار نسخه‌ی بتای محدود بازی Windjammers برای کاربران پلی‌استیشن 4 خبر داده است.

کمپانی DotEmu در خلال مصاحبه‌ی مطبوعاتی خود اعلام کرد که ارائه‌ی یک نسخه‌ی بتای محدود برای بررسی بخش آنلاین و عملکرد سیستم Matchmaking بازی امری ضروری است. از این‌رو در تاریخ ۱۸ الی ۲۲ خرداد (۸ تا ۱۲ ژوئن) این فاز بتا آغاز خواهد شد. برای شرکت در نسخه‌ی بتای محدود این اثر باید در وب‌سایت رسمی بازی ثبت‌نام کنید و برای این کار تا ۱۵ خرداد زمان خواهید داشت.

در جریان کنفرانس خبری PSX سال گذشته از نسخه‌ی ریمستر بازی Windjammers برای پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن ویتا رونمایی شد. نسخه‌ی اصلی این بازی در سال ۱۹۹۴ برای دستگاه آرکید Neo Geo منتشر شد و حالا پس از گذشت سال‌ها شاهد بازگشت این بازی ورزشی آرکید با ویژگی‌های جدیدی نظیر بخش آنلاین چند‌نفره، حالت‌های جدید، لیگ‌های رقابتی و رتبه‌بندی آنلاین هستیم.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده