// جمعه, ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۰

احتمال عرضه نسخه پی سی بازی Destiny 2 پس از نسخه کنسولی

با توجه به اعلام نشدن تاریخ عرضه نسخه پی‌سی بازی Destiny 2، احتمال دارد نسخه پی‌سی این بازی با تاخیر عرضه شود.

با مشخص شدن جزئیات بی‌شمار بازی Destiny 2، طرفداران این بازی روی رایانه‌های شخصی انتظار داشتند تا تاریخ عرضه دقیق این بازی روی این پلتفرم نیز مشخص شود. با این‌ حال هنوز اطلاعاتی از تاریخ دقیق عرضه بازی Destiny 2 روی رایانه‌های شخصی منتشر نشده است و تنها اعلام شده که به جای عرضه روی استیم، بازی روی کلاینت مخصوص کمپانی بلیزارد (بتل‌نت سابق) عرضه خواهد شد. 

طبق جدیدترین اخبار بازی بر اساس یک گزارش منتشر شده در سایت گیم‌اینفورمر، ظاهرا نسخه پی‌سی بازی Destiny 2 با تاخیر عرضه خواهد شد. به همین دلیل هنوز تاریخ عرضه دقیقی برای بازی در نظر گرفته نشده است. حال نگرانی که در این میان بوجود می‌آید، این است که اگر قرار است نسخه رایانه‌های شخصی نسبت به نسخه‌های کنسولی با تاخیر عرضه شود، تا چه مدت باید منتظر ماند؟ 

از دیگر اخبار منتشر شده حول بازی Destiny 2 می‌توان به تریلر گیم‌ پلی بازی و تریلر داستانی بازی Destiny 2 اشاره کرد. همچنین در ادامه لایو استریم این بازی مشخص شد که از این پس کاربران می‌توانند Matchmakingهای خود برای بخش‌هایی نظیر Raid و Nightfall Strikes را جوری انجام دهند که جست و جو فقط بین کلن‌های موجود در بازی انجام شود. همچنین چهار نقشه جدید به دنیای Destiny 2 اضافه خواهد شد تا کاربران بتوانند بیش از پیش به اکتشاف کردن در سیاره‌های بازی بپردازند. 

بازی Destiny 2 در تاریخ ۱۷ شهریور (هشت سپتامبر) برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان و در تاریخ نامشخصی برای رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. در آخر نظر شما کاربران زومجی چیست؟ آیا نسخه پی‌سی این بازی با تاخیر عرضه خواهد شد؟ 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده