نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۸

علاقه تام هالند به ایفای بلند مدت نقش مرد عنکبوتی

تام هالند در مصاحبه جدید خود از علاقه‌اش به ایفای نقش مرد عنکبوتی برای مدتی طولانی خبر داد.

تام هالند برای اولین بار در فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) ایفاگر نقش پیتر پارکر (مرد عنکبوتی) بود و قرار است در فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming) بازگردد. این فیلم، نخستین فیلم مستقل مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول است که توسط مارول استودیو تولید و تابستان امسال منتشر خواهد شد. همچنین هالند قرار است در فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی‌نهایت) و فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) نیز حضور داشته باشد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تام هالند اعلام کرده است که دوست دارد برای مدت‌های طولانی ایفای نقش مرد عنکبوتی را بر عهده داشته باشد.

تصویر روی جلد شماره جدید مجله امپایر به فیلم Spider-Man: Homecoming اختصاص داده شده است. مدتی پیش این مجله اولین تصویر شخصیت شرور و منفی تینکرر در این فیلم را منتشر کرد. همچنین امپایر مصاحبه‌ای را با هالند انجام داده است. در بخشی از این مصاحبه از در مورد آینده شخصیت مرد عنکبوتی سوالی پرسیده شد. او به این مجله گفت به لطف سن و سالی که دارد و پیشرفتی که این شخصیت در دنیای کامیک داشته است، وی ‌می‌خواهد برای سال‌های طولانی و دهه‌های آینده عهده دار نقش این شخصیت محبوب و پر طرفدار دنیای مارول باشد. هالند در ادامه گفت که او تصمیم دارد که ایده‌ خود را به استودیو بگوید. هالند گفت:

ما در کتاب‌های کامیک می‌بینیم که پیتر پارکر یک پسر ‍‍۱۵ ساله است و در حال حاضر او را یک مرد ۳۵ ساله می‌بینیم. بنابراین من یک ایده در حال حاضر دارم و من می‌خواهم این کار را انجام بدهم و تصمیم دارم در جلسه بعدی که با مدیران استودیو دارم این ایده را مطرح کنم و به آن‌ها بگویم. این امر می‌تواند بسیار شگفت‌انگیز  و فوق العاده برای من باشد چرا که من می‌خواهم برای مدت زمان بسیار طولانی نقش مرد عنکبوتی را بر عهده داشته باشم.

spider-man homecoming

بر خلاف توبی مگوایر یا اندرو گارفیلد، سن مرد عنکبوتی نسخه هالند بسیار نزدیک به کامیک آن است و پارکر در فیلم Spider-Man: Homecoming یک نوجوان ۱۵/۱۶ ساله است که در فیلم سال دوم دبیرستان خود را سپری می‌کند. هالند در آستانه ۲۱ سالگی است، اما ظاهر او به مارول کمک می‌کند تا فعلا از نسخه نوجوان مرد عنکبوتی استفاده کند. کوین فایگی، رئیس مارول استودیو، پیش از این گفته بود که این کمپانی علاقه دارد از الگو و مدل هری پاتر برای سه فیلم مرد عنکبوتی استفاده کند که در آن هر فیلم به یک سال دبیرستان پارکر اختصاص داده می‌شود. بدین ترتیب اگر مارول از این الگو استفاده کند، در قسمت سوم فیلم Spider-Man: Homecoming، پارکر سال آخر دبیرستان خود را پشت سر خواهد گذاشت.

با این حال، ممکن است در آینده شاهد نسخه بزرگسال مرد عنکبوتی با حضور هالند نیز باشیم. آذر ماه سال گذشته، مارول و سونی ساخت دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming را برای اکران در تاریخ ۵ جولای ۲۰۱۹ (۱۴ تیر ۱۳۹۸) تایید کردند. تام هالند، مایکل کیتون، زندیا، دونالد گلاور، جیکوب باتالون، لورا هریر، تونی ریولوری، تاین دالی، بوکیم وودبین، مریسا تومه و رابرت داونی جونیور از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Spider-Man: Homecoming حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده یان واتس بوده و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده جان فرانسیس دالی و جاناتان گلدشتاین است.

فیلم Spider-Man: Homecoming قرار است در تاریخ ۷ جولای ۲۰۱۷ (۱۶ تیر ۱۳۹۶) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده