نویسنده: کیان کاظمی
// جمعه, ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۲

تاریخ انتشار بازی South Park: The Fractured But Whole مشخص شد

یوبی‌سافت تاریخ انتشار بازی South Park: The Fractured But Whole را مشخص کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، امروز یوبی سافت تاریخ انتشار بازی South Park: The Fractured But Whole را مشخص کرده و بالاخره پس از چندین تاخیر، این بازی نقش آفرینی قرار است در تاریخ ۱۷ اکتبر (۲۵ مهر) در سرتاسر جهان عرضه شود. یوبی سافت در یک بسته مطبوعاتی مرور اجمالی بر داستان بازی دارد:

در حالیکه که جرم و جنایت در South Park رو به افزایش است، خیابان‌ها از هر زمان دیگری خطرناک‌تر هستند. در حالیکه خورشید در شهر آرام کلرادو می‌تابد، ویرانی و هرج و مرج موجب وحشت مردم می‌شود. شهر نیازمند قهرمانان جدیدی است. اریک کارتمن از این فرصت برای نجات شهر استفاده کرده و بهترین مجموعه ابرقهرمانان را که شامل راکون و دوستانش بوده، به رهبری خودش تحت نام The Coon تشکیل می‌دهد.

هر ابرقهرمانی اصل و نسبی داشته و Coon و دوستانش نیز از این قائده مستثنی نیستند. بازیکنان که به طور مداوم در نقششان یعنی New Kid قرار می‌گیرند، سرگذشت خود را کشف کرده، جامه منحصر به فرد خود را آماده می‌کنند و از قدرت‌های خود در کلاس‌های مختلف برای خلق شخصیت مورد نظرشان استفاده می‌کنند. سیستم مبارزات جدید بازی فرصت‌های منحصر به فردی را برای کسب مهارت در مدیریت فضا و زمان در میدان نبرد فراهم می‌کند و سیستم غارت و ساخت و ساز بازی به بازیکنان آزادی عمل برای خلق تجهیزات مورد نظرشان را اهدا می‌کند.

این بازی که توسط تری پارکر و مت استون، خالقان South Park، نوشته شده است، ابتدا قرار بود در ماه دسامبر سال ۲۰۱۶ (آذر/دی ۹۵) به بازار عرضه شود، اما انتشار آن به تاخیر افتاده و به سال ۲۰۱۷ موکول شد. در آن زمان یوبیسافت گفت که این تصمیم جهت اطمینان از برآورده کردن انتظارات فراوان طرفداران از تجربه بازی گرفته شده است. سپس انتشار بازی به سه‌ماهه اول سال ۲۰۱۷ موکول شد اما مجددا تاخیر خورد.

South Park: Fractured But Whole

بازی South Park: The Fractured But Whole توسط شعبه سان فرانسیسکو یوبی سافت در دست تولید است. بازی قبلی مجموعه که سال ۲۰۱۳ منتشر شد، بازی South Park: The Stick of Truth نام داشته و توسط سازندگان بازی Fallout: New Vegas یعنی استودیو Obsidian Entertainment ساخته شده بود.

افرادی که بازی را پیش خرید کنند یک دستیار داخل بازی انحصاری به نام Towelie دریافت می‌کنند که توصیه‌های مفید و خنده‌داری کرده و به تفسیر عملکرد بازیکنان در نقاط کلیدی بازی می‌پردازد. بازی The Fractured But Whole برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود. با وجود شایعاتی پیرامون عرضه بازی برای نینتندو سوییچ، نماینده استودیو سازنده بازی این شایعه را تکذیب کرد.

در جریان کنفرانس مالی اخیر یوبی سافت، این ناشر فرانسوی بازی Far Cry 5، بازی The Crew 2 و نسخه جدید سری Assassin's Creed را تایید کرده و اعلام کرد که این سه بازی در سال مالی جاری که ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ به اتمام می‌رسد، منتشر خواهند شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده