نویسنده: کیان کاظمی
// جمعه, ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۰

جزئیات جهان بازی Destiny 2 و فعالیت های آن مشخص شد

بانجی اطلاعاتی در مورد نحوه عملکرد فعالیت‌های دنیای بازی Destiny 2 به اشتراک گذاشت.

در جریان برنامه زنده امروز که به میزبانی استودیو بانجی برای رونمایی رسمی بازی Destiny 2 برگزار شده بود، اطلاعات جدیدی در مورد نحوه عملکرد فعالیت‌های داخل جهان‌های باز این بازی آنلاین به اشتراک گذاشته شد.

بانجی در ابتدا روی وجود فعالیت‌های بیشتر در بازی Destiny 2 نسبت به بازی Destiny تاکید فراوانی داشت. هنگامی که در محیط بازی به کاوش بپردازید، شما NPCهایی را پیدا می‌کنید که به شما ماموریت‌های جانبی به نام Adventures می‌دهند. این ماموریت‌ها شامل پیدا کردن گنجینه‌های پراکنده شده در نقشه‌های بازی و یافتن Lost Sectorها هستند. داخل این مکان‌ها، شما یک صندوق گنج و یک باس فایت پیدا می‌کنید که کلید باز کردن صندوق را در اختیار دارند. در بازی Destiny 2 شاهد رویدادهای عمومی‌تر مانند ماموریت‌های Heroic هستیم که چالش بیشتری دارند.

یکی دیگر از اخبار خوب منتشر شده که مسلما طرفداران سری Destiny را خوشحال می‌کند این است که بازی Destiny 2 به بازیکنان اجازه می‌دهد تمامی فعالیت‌های موجود در جهان بازی را بدون وارد شدن به مدار سیارات فعال کنند. یکی از مزیت‌های این ویژگی به امکان باز کردن Director و سفر از سیاره‌ای به سیاره دیگر مربوط می‌شود.

در بازی Destiny 2 مجموعا چهار جهان جدید برای کاوش وجود دارد که Titan ،Io ،Nessus و منطقه مرده اروپا در زمین هستند.

در ضمن بخش چندنفره رقابتی بازی به نبردهای 4v4 خلاصه شده‌اند، با این حال جزئیات دقیق حالت‌های این بخش فاش نشده است.

بانجی قبلا تاریخ انتشار بازی Destiny 2 را  ۸ سپتامبر (۱۷ شهریور) اعلام کرده و از نسخه‌های Special Edition بازی هم رونمایی کرده بود. بازی Destiny 2 دارای سیزن‌پسی خواهد بود که Expansion Pass نام داشته و شامل Expansion I و Expansion II خواهد بود که حاوی ماموریت‌های داستانی جدید، فعالیت‌های چندنفره، بخش چندنفره رقابتی و سلاح، زره و تجهیزات جدید هستند.

برخلاف بازی اول، بازی Destiny 2 علاوه بر پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان برای رایانه‌های شخصی هم عرضه می‌شود. بازی Destiny 2 تا پاییز ۲۰۱۸ به محتوای انحصار زمانی برای پلی‌استیشن 4 مجهز است. یک بتا عمومی هم در تابستان امسال برای همه برگزار می‌شود، اما در صورتیکه بازی را پیش خرید کنید، می‌توانید بتا Destiny 2 را زودتر تجربه کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده