نویسنده: کیان کاظمی
// جمعه, ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۲

بخش چند نفره رقابتی بازی Destiny 2 دچار تغییرات زیادی شده است

بخش چند نفره رقابتی بازی Destiny 2 دچار تغییراتی شده که از جمله آن‌ها می‌توان به محدود شدن نبردها به رقابت ۴ در برابر ۴ اشاره کرد.

تنها چند ساعت از پایان برنامه‌ای که برای معرفی رسمی بازی Destiny 2 به میزبانی استودیو بانجی برگزار شده بود می‌گذرد که در جدیدترین اخبار بازی متوجه شدیم که بانجی به طور قابل ملاحظه‌ای در حال بازسازی و تعمیرات اساسی بخش چندنفره رقابتی این بازی آنلاین است.

بخش چندنفره رقابتی بازی که The Crucible نام دارد از این پس فقط به نبردهای 4v4 خلاصه خواهد شد؛ به این معنا که چندین حالت بازی مختلف از بازی Destiny یا در بازی جدید حضور ندارند یا تعداد بازیکنان آن‌ها متفاوت خواهد بود. علاوه بر این، بانجی در حال بازسازی محیط بخش چندنفره است تا بیشتر روی تیم‌های کوچکتر متمرکز باشد.

بانجی همچنین به بهبود رابط کاربری بازی نیز مشغول بوده و از این پس می‌توانید ببینید که آیا یک دشمن super charge شده یا در حال حاضر به مهمات سنگین مجهز است. طبق گفته لوک اسمیت، کارگردان بازی، این تغییرات به واسطه میل بانجی به تجدید نظر در مورد اصول اولیه The Crucible لحاظ شده‌اند.

بانجی قبلا تاریخ انتشار بازی Destiny 2 را مصادف با ۸ سپتامبر (۱۷ شهریور) اعلام کرده و از نسخه‌های Special Edition بازی هم رونمایی کرده بود. بازی Destiny 2 به سیزن‌پسی مجهز است که Expansion Pass نام داشته و شامل Expansion I و Expansion II خواهد بود که حاوی ماموریت‌های داستانی جدید، فعالیت‌های چندنفره، بخش چندنفره رقابتی و سلاح، زره و تجهیزات جدید هستند.

برخلاف بازی اول، بازی Destiny 2 علاوه بر پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان برای رایانه‌های شخصی هم عرضه می‌شود. بازی Destiny 2 تا پاییز ۲۰۱۸ به محتوای انحصار زمانی برای پلی‌استیشن 4 مجهز است. یک بتا عمومی هم در تابستان امسال برای همه برگزار می‌شود، اما در صورتیکه بازی را پیش خرید کنید، می‌توانید بتا Destiny 2 را زودتر تجربه کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده