نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۹

آی پی جدید کمپانی یوبی سافت تاخیر خورد

در جریان کنفرانس مالی یوبیسافت برای تحلیل‌گران و سرمایه‌گذاران، مشخص شد که آی‌پی جدید این شرکت با تاخیر در تاریخ دیگری عرضه می‌شود.

آی‌پی جدید کمپانی یوبی سافت که برای عرضه در سال مالی جاری در نظر گرفته شده بود، با تاخیر روبه‌رو شد. بر اساس آخرین اخبار بازی، یوبی‌سافت در خلال کنفرانس مالی خود اعلام کرد که IP جدید آنها با تاخیر در سال مالی ۲۰۱۸ تا ۲۰۱۹ میلادی عرضه می‌شود. بر این اساس می‌توان انتظار داشت که این بازی در بازه‌ی زمانی ۱۲ فروردین سال ۱۳۹۷ تا ۱۱ فروردین سال ۱۳۹۸ منتشر شود.

علاوه بر این، یوبی‌سافت عرضه‌ی سه دنباله از مجموعه‌ بازی‌های قبلی این شرکت را برای سال مالی ۲۰۱۸ تا ۲۰۱۹ تایید و اعلام کرد که کیفیت ساخت این بازی‌ها AAA خواهد بود.

با توجه به صحبت‌های آلن مارتینز، رئیس امور مالی یوبی‌سافت، آی‌پی جدید آنها یک بازی چندنفره با تاکید بر بخش آنلاین قدرتمند است و اطلاعات بیشتر در این خصوص در آینده‌ی نزدیک اعلام خواهد شد. از سوی دیگر، ایو گیلموت، مدیرعامل شرکت، عنوان کرد که طرفداران در ابتدا یک نسخه‌ی جدید از مجموعه‌ی Ghost Recon و به‌دنبال آن یک نسخه‌ی جدید از سری Rainbow Six را خواهند دید.  

گیلموت در خصوص پتانسیل پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان هم اعلام کرد که این دو کنسول‌ فرصت خلق نوع جدیدی از آی‌پی‌ها را در اختیار یوبی‌سافت قرار داده است.   


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده