نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۲

یوبیسافت بازی های بزرگی را برای نینتندو سوییچ در دست ساخت دارد

کمپانی یوبیسافت در خلال کنفرانس مالی خود با سرمایه‌گذاران و تحلیلگران، پشتیبانی خود را از کنسول نینتندو سوییچ اعلام کرد.

طبق آخرین اخبار بازی، کمپانی یوبی سافت پشتیبانی خود را از کنسول نینتندو سوییچ در جریان کنفرانس مالی این شرکت با تحلیلگران و سرمایه‌گذاران اعلام کرد.  

در کنفرانس یاد شده آلن مارتینز، رئیس امور مالی یوبی‌سافت، در خصوص نحوه‌ی ارائه‌ی بازی‌های بزرگ برای نینتندو سوییچ و عملکرد فوق‌العاده‌ی این کنسول جزئیاتی را ارائه کرد. بر اساس صحبت‌های مارتینز، کمپانی یوبیسافت در طول ۱۰ سال گذشته ناشر Third-Party بازی‌ها روی کنسول‌های شرکت نینتندو بوده است و تمایل زیادی برای حفظ این موقعیت دارد.

به اعتقاد کمپانی یوبیسافت، کنسول نینتندو سوییچ پتانسیل لازم را برای دستیابی به مخاطبین گسترده دارا است و به زودی اطلاعاتی پیرامون بازی‌های در حال ساخت این شرکت برای نینتندو سوییچ ارائه می‌شود. 

طبق اعلام ایو گیلموت (Yves Guillemot)، مدیرعامل شرکت یوبیسافت، بازی‌های در حال توسعه‌ی شرکت برای نینتندو سوییچ شامل یک بازی معرفی نشده، بازی Just Dance و یک تا دو بازی دیگر خواهد بود و در آینده‌ی نزدیک جزئیات بیشتری از آنها در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

گزارش سال مالی ۲۰۱۶ نا ۲۰۱۷ میلادی کمپانی یوبیسافت نیز به تازگی منتشر شده است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده