نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱

بررسی بازی Injustice 2 از دید سایت‌های معتبر دنیا

نمره‌ها و بررسی‌های بازی Injustice 2 خبر از یک بازی مبارزه‌ای عالی می‌دهند. با زومجی و مروری بر نمره‌های بازی همراه باشید.

بازی Injustice 2 جدیدترین ساخته استودیو ندررلم است که چند روز پیش برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شد. این بازی دنباله‌ای برای بازی Injustice: Gods Among Us است که در سال ۲۰۱۳ عرضه شده بود. در این بازی مبارزه‌ای می‌توانید از بین ابرقهرمان‌ها و شخصیت‌های شرور دنیای DC کاراکتر دلخواه‌تان را انتخاب کرده و به مبارزه با دیگر شخصیت‌ها مشغول شوید. داستان بازی در مورد تلاش بتمن برای احیای جامعه پس از سقوط رژیم سوپرمن است.

بازی Injustice 2 در ابتدای عرضه دارای کاراکتر‌های مختلفی است که به مرور این شخصیت‌ها به لطف انتشار DLC‌های جدید بیش‌تر هم خواهند شد. از جمله شخصیت‌های معروف بازی می‌توان بتمن، سوپرمن و هارلی کویین اشاره کرد. در حالی که دو روز از انتشار بازی Injustice 2 می‌گذرد، سایت‌های معتبر دنیا بررسی بازی Injustice 2 را منتشر کرده‌اند و با نگاهی به نمره‌های این بازی، می‌توان گفت که استودیو ندررلم بازهم هنر خود را در خلق یک بازی مبارزه‌ای عالی نشان داده است. در ادامه با زومجی همراه باشید تا مروری بر نقد‌ها و نمره های بازی Injustice 2 داشته باشیم:

Injustice 2

آی‌جی‌ان: ۹۰ از ۱۰۰

بخش داستانی بسیار غنی بازی و مخصوصا حالت Multiverse، در کنار توانایی‌ها و حرکات خاصی که هریک از کاراکتر‌های بازی دارند، باعث شده تا بتوان ساعت‌ها غرق دنیای بازی Injustice 2 شد. بازی آن قدر محتویات خوب و کاملی برای تجربه تک‌نفره دارد که حتی بدون شرکت کردن در مبارزه‌های چندنفره نیز می‌توان از بازی نهایت لذت را برد.

گیم‌اینفورمر: ۹۰ از ۱۰۰

Injustice 2 بازی بزرگی است. بازی بخش داستانی بسیار کامل و عالی‌ای دارد و مبارزات آن هم بسیار لذت‌بخش هستند. به‌علاوه با مبارزه کردن می‌توانید آیتم‌های مختلفی را به عنوان لوت به دست بیاورید که همین امر هم شما را به بیشتر بازی کردن این اثر ترغیب می‌کند. گیم‌پلی بازی در مقایسه با نسخه پیشین دست‌خوش یک سری بهینه‌سازی‌ها و تغییرات کوچک شده است که نتیجه آن‌ها، مبارزات روان‌تر است. درست است که در بخش آنلاین بازی گاهی شاهد لگ بودم، اما در مجموع این بخش هم در اکثر اوقات روان و بدون مشکل است. حتی اگر خیلی علاقه‌ای به بازی‌های مبارزه‌ای ندارید، بازهم بازی Injustice 2 به دلیل داشتن یک داستان ابرقهرمانی عالی، ارزش تجربه دارد. شخصیت Brainiac با یک نبرد بسیار سخت از شما پذیرایی خواهد کرد و واقعا مبارزه با وی لذت‌بخش است. البته خیلی هم نگران نباشید چرا که در پایین‌ترین درجه سختی بازی، همه توان مبارزه با وی را دارند.

گیم‌اسپات: ۹۰ از ۱۰۰

Injustice 2 بازی‌ای است که تجربه آن هم برای طرفداران حرفه‌ای بازی‌های مبارزه‌ای و هم برای افرادی که اولین بار سراغ این سبک می‌روند، لذت‌بخش است. این بازی همان چیزی است که از بازی‌های مبارزه‌ای انتظار داریم و دیگر بازی‌های این سبک هم باید Injustice 2 را الگوی خود قرار بدهند.

پالی‌گان: ۹۰ از ۱۰۰

استودیو ندررلم با بازی Injustice 2 سطح کاری خود را یک مرتبه بالاتر برده و این بازی بهتر از تمامی ساخته‌های پیشین استودیو است. این بازی بهترین و غنی‌ترین داستان را در بین تمام بازی‌های مبارزه‌ای تا به امروز دارد و علاوه بر آن شخصیت‌های آن بسیار متنوع بوده و هریک ویژگی‌های مختص به خود را دارند. اضافه شدن شخصیت‌های جدید به بازی باعث شده تا حتی افرادی که خیلی علاقه‌ای به دنیای ابرقهرمانی DC ندارند هم بتوانند با یکی از آن‌ها ارتباط برقرار کرده و بازی را با وی تجربه کنند.

هاردکور گیمر: ۸۰ از ۱۰۰

Injustice 2 هر آنچه را که از یک دنباله انتظار دارید، در خود دارد. بازی بیش‌تر از هر بازی مبارزه‌ای دیگری در ابتدای عرضه محتویات دارد و گیمر‌ها زمان زیادی را صرف یادگیری حرکات شخصیت‌های مختلف بازی خواهند کرد. تجربه تمامی بخش‌های بازی از جمله قسمت تک‌نفره و چندنفره بسیار لذت‌بخش است. علاوه بر آن ما در بازی سیستم Gear را داریم که به‌تان اجازه می‌دهد کاراکتر خودتان را با انوع و اقسام آیتم‌ها شخصی‌سازی کنید. البته این سیستم همواره این حس را به‌تان می‌دهد که هدف سازندگان از قرار دادن آن در بازی، ترغیب مخاطب به استفاده از پرداخت‌های درون برنامه‌ای بوده است. مساله بعدی به داستان بازی مربوط می‌شود. داستان شروع و پایان خوبی دارد ولی مبارزاتی که در این حد فاصل تجربه می‌کنیم، گاهی فاقد آن هیجان لازم هستند. در مجموع Injustice 2 استاندارد‌های جدیدی برای بازی‌های مبارزه‌ای تعیین می‌کند. بازی در همین ابتدای عرضه محتویات بسیار زیادی دارد و سیستم مبارزه‌های آن هم به نوعی است که هم افراد حرفه‌ای و هم کاربران تازه‌کار از آن لذت خواهند برد.

بررسی بازی Injustice 2

بررسی بازی Injustice 2


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده