نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۳

سریال The Purge تنها محدود به شب پاکسازی نخواهد بود

طبق گفته سازندگان سریال پاکسازی (The Purge)، اتفاقات این سریال در تمام طول سال داستان این ماجرا جریان خواهد داشت.

مهر سال گذشته، جیمز دی‌موناکو، نویسنده و کارگردان مجموعه The Purge، از احتمال ساخت سریالی براساس این مجموعه خبر داد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از سریال The Purge منتشر شده است. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، جیسون بلوم، رئیس کمپانی بلوم هاوس پروداکشنز، مهمان کمپانی ان‌بی‌سی یونیورسال بوده و صحبت‌هایی در مورد سریال احتمالی The Purge نیز انجام داده است. داستان این مجموعه از فیلم‌ها در آینده‌ای نه چندان دور در آمریکایی جریان دارد که هر ساله به مدت ۱۲ ساعت، هر جرم و جنایتی در آن آزاد می‌شود.،‌ اما سریال این مجموعه قرار نیست که تنها به شب پاکسازی و نمایش بی‌قانونی محدود باشد و قرار است یک نسخه متفاوت از این مجموعه باشد. بلوم برای شفاف شدن این موضوع گفت:

طرفداران در این سریال خواهند دید که در ۳۶۴ روز دیگر سال که در آن خبری از بی‌قانونی نیست چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و چگونه اتفاقات شب پاکسازی روی مردم تاثیر خواهد گذاشت. بدین ترتیب در این سریال به بررسی تاثیر شب پاکسازی در ۳۶۴ روز دیگر سال می‌پردازیم.

به نظر می‌رسد که سریال The Purge قرار است این مجموعه را در مسیر جدیدی قرار بدهد. فیلم The Purge Election Year آخرین فیلم این مجموعه است که سال گذشته به روی پرده رفت و موفق شد به پرفروش‌ترین فیلم این مجموعه تبدیل شود. این فیلم ۱۱۸.۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروخته است. اولین فیلم The Purge در سال ۲۰۱۳ و دومین فیلم این مجموعه با نام Anarchy در سال ۲۰۱۴ اکران شدند. فیلم The Purge 4 جدیدترین فیلم این مجموعه است که قرار است در تاریخ ۴ جولای ۲۰۱۸ (۱۳ تیر ۱۳۹۷) اکران شود. با این حال، دی‌موناکو کارگردانی این فیلم را بر عهده نخواهد داشت، اما به عنوان فیلمنامه‌نویس حضور دارد.

سریال The Purge قرار است توسط کمپانی بلوم هاوس تولید و از دو شبکه USA و سای‌فای منتشر شود. با این حال، هنوز تاریخی برای انتشار این سریال اعلام نشده است، اما طبق شایعات این سریال احتمالا در سال ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد. دی‌موناکو کار ساخت و نوشتن فیلمنامه این سریال را بر عهده خواهد داشت.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده