نویسنده: کیان کاظمی
// پنجشنبه, ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۲

بازی موبایل Dynasty Warriors: Unleashed بیش از پنج میلیون بار دانلود شد

بازی موبایل Dynasty Warriors: Unleashed تنها در یک ماه بیش از پنج میلیون بار دانلود شده است.

به نظر می‌رسد سری Dynasty Warriors تبدیل به یکی از مجموعه بازی‌هایی شده که با موفقیت تجارت خود را به بازار موبایل نیز گسترش داده است، چرا که در جدیدترین اخبار بازی موبایل مطلع شدیم بازی موبایل رایگان Dynasty Warriors: Unleashed تنها در یک ماه بیش از پنج میلیون بار دانلود شده است. صنعت بازی‌های موبایل به سرعت در حال جلب توجه کمپانی‌های بازی سازی بیشتری شده و درآمد گوگل پلی در سه‌ماهه اخیر ۵۳ درصد افزایش پیدا کرده است.

در بیانیه رسمی کمپانی Nexon Korea، سازنده این بازی موبایل، به نظر می‌رسد که آن‌ها از نتایج کسب شده بسیار راضی هستند:

امروز Nexon به همراه XPEC Entertainment و Koei Tecmo Games خوشحال است به اطلاع شما برساند که بازی Dynasty Warriors: Unleashed، جدیدترین قسمت سری Dynasty Warriors از زمان عرضه‌اش در ماه پیش تاکنون، پنج میلیون بار دانلود شده است.

به لطف گرافیک پیشرفته، این بازی موفق به ارایه اقتباس وفاداری از مکانیک‌های سنتی Musou (حالتی که در مجموعه Warriors کمپانی Koei Tecmo به کار رفته است) که در بازی‌های کنسولی به کار رفته بود شده و لذت تجربه این بازی را به خصوص در دستگاه‌هایی با صفحه نمایش بزرگ افزایش داده است.

آمار دانلود فراوان بازی نشان دهنده رضایت بازیکنان بوده و واکنش منتقدان نسبت به این بازی اندروید و آیفون مثبت بوده است.

بازی Dynasty Warriors: Unleashed شامل ۴۸ شخصیت از نسخه‌های مختلف مجموعه بوده که هر یک حرکات و مهارت‌های منحصر به فرد خود را دارند. آن‌ها همچنین می‌توانند از سلاح‌های فراوانی استفاده کنند که عملکرد آن‌ها در استفاده از این سلاح‌ها با یکدیگر متفاوت است.

بازی موبایل Dynasty Warriors: Unleashed

این بازی موبایل همچنین حالت‌های بازی فراوانی دارد که موجب افزایش تنوع آن شده است. حالت Conquest یک کمپین اصلی است که یک یا چند بازیکن می‌توانند با یکدیگر آن را تجربه کنند. حالت Skirmish نبردی میان چهار بازیکن است. در حالت Boss Fights می‌توان با باس فایت‌های بازی به صورت تک‌نفره یا همکاری چندنفره مبارزه کرد. حالت Raid بر مبنای سرقت کردن قطعات باقی مانده از رقبا در حالت چندنفره بوده و حالت War Supply روی تصرف معادن و دریافت منابع متمرکز است.

بازی Dynasty Warriors: Unleashed هم‌اکنون به صورت رایگان برای دارندگان دستگاه‌های مجهز به سیستم عامل اندروید و iOS در دسترس است. البته بازی از پرداخت درون برنامه استفاده می‌کند. در پایان می‌توانید این بازی آیفون و اندروید را دانلود کنید:

دانلود بازی Dynasty Warriors: Unleashed


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده