نویسنده: کیان کاظمی
// پنجشنبه, ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۲

نسخه بهبود یافته بازی Phantom Dust به صورت رایگان منتشر شد

نسخه بهبود یافته بازی Phantom Dust به صورت رایگان برای رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان منتشر شد.

در حالیکه با توجه به تعطیلی استودیو سازنده نسخه جدید سری Phantom Dust در سال ۲۰۱۵، احتمال می‌رفت که آینده این سری به طور کامل نابود شده باشد، از آن موقع خبرهایی در مورد انتشار نسخه بهبود یافته بازی اول شنیده بودیم که بدون سروصدای فراوان به تازگی عرضه شده و نکته غافلگیرکننده اینکه کاملا رایگان است.

آرون گرینبرگ از مایکروسافت به تازگی از طریق توییتر اعلام کرد که نسخه بهبود یافته بازی Phantom Dust برای رایانه‌های شخصی (فقط ویندوز 10) و ایکس‌باکس وان منتشر شده و خبر بهتر اینکه دانلود آن رایگان است.

مایکروسافت به طور رسمی از این نسخه به عنوان انتشار مجدد بازی Phantom Dust یاد می‌کند، اما نسخه جدید عاری از بهبود نبوده و جلوه‌های بصری بهتر و ویژگی‌های جدیدی در خود دارد. اول از همه اینکه بازی در رزولوشن بالاتری نسبت به نسخه اولیه اجرا می‌شود، از حالت widescreen پشتیبانی کرده و پیشرفت بخش تکنفره را تنظیم می‌کند.

Phantom Dust

آدام ایزگرین، طراح ارشد مایکروسافت استودیوز اخیرا به توصیف چالش‌های این پروژه پرداخته، چرا که مایکروسافت به کدهای منبع نهایی بازی دسترسی نداشته است. ایزگرین در مصاحبه با Polygon گفته است:

پس هر چیزی را که توانستیم در این نسخه از بازی Phantom Dust بگنجانیم از طریق مهندسی معکوس فایل‌های باینری و در واقع هک و کرک کردن کد بازی بوده است.

اوایل امسال بود که مایکروسافت گفت نسخه بهبود یافته بازی Phantom Dust را پیش از نمایشگاه E3 منتشر می‌کند و حال سه هفته پیش از شروع نمایشگاه، این اتفاق رخ داده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده