// پنجشنبه, ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۱

نسخه بتای بازی Hacktag منتشر شد

استودیو Piece of Cake اعلام کرد که هم اکنون کاربران می‌توانند نسخه بتای عمومی بازی مخفی‌ کاری و دونفره Hacktag را تجربه کنند.

امروز در جدیدترین اخبار بازی استودیو پیس آف کیک (Piece of Cake) اعلام کرد که هم اکنون کاربران می‌توانند نسخه بتا عمومی بازی Hacktag را تجربه کنند و بازخورد‌های خود را اعلام کنند. کاربران می‌توانند با مراجعه و ثبت‌نام کردن در سایت رسمی این بازی، فاز آزمایشی آن را تجربه کنند.

در ادامه می‌توانید توضیحات سازندگان را پیرامون ویژگی‌های بازی Hacktag را مطالعه کنید.

بازی Hacktag تاکنون توانسته چندین جوایز را برای گیم‌پلی‌اش به خود اختصاص دهد. این بازی در سبک مخفی کاری دو نفره طراحی شده است که کاربران می‌توانند به واسطه‌ بخش همکاری چند نفره آن هم به صورت اسپلیت اسکرین (دونفره روی یک صفحه نمایش) و آنلاین این بازی را تجربه کنند. در این بازی یکی از شخصیت‌های بازی در نقش هکر حاضر می‌شود و دیگری در محیط عملیات بازی وظایف خود را انجام می‌دهد. از عواملی که در این بازی شما را یاری می‌کند، مخفی‌کاری است و هر دو بازیکن باید با همکاری یکدیگر مراحل را به پایان برسانند. هدف بازی Hacktag این است که حس قهرمان بودن را به کاربران انتقال دهد.

ویژگی‌های بارز بازی Hacktag از این قرار است:

  • بخش همکاری چند نفره آنلاین و اسپلیت اسکرین
  • گیم‌پلی رقابتی در حالی که سرسخت‌ترین رقیب شما همکار شما خواهد بود
  • مکانیزم اصیل همکاری چند نفره و مینی‌گیم‌ها
  • مراحل فرعی بی‌انتها که محیط و دشمنان آن به صورت انتخابی طراحی و پردازش می‌شود و می‌تواند مهارت‌های شما را به چالش بکشد
  • قابلیت‌های قابل ارتقا: مراحل را پشت سر بگذارید و قابلیت‌های فعال و غیر فعال خود را ارتقا دهید
  • شخصیت‌های قابل شخصی‌سازی: شخصیت خود را شخصی‌سازی کنید و به محتوای بیشتر دست پیدا کنید
  • چالش‌های آنلاین، رتبه‌بندی و جدول امتیازات جهانی (Leaderboards): امتیازات خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید و آنها را به رقابت دعوت کنید
  • داستان غنی برای هر کدام از شخصیت‌ها

استودیو پیس آف کیک اعلام کرده بود که این بازی از طریق سیستم «دسترس پیش از موعد» (Early Access) استیم  در تاریخ ۲۸ اردیبهشت ماه (۱۸ مه) منتشر خواهد شد که با تاخیر مواجه شد و به تاریخ ۱۱ خرداد ماه (۱ ژوئن) موکول شد.

بازی Hacktag به طور انحصاری برای رایانه‌های شخصی ویندوزی در حال توسعه است.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده