نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۹

بسته‌ی الحاقی Zombies Chronicles بازی Call of Duty: Black Ops III منتشر شد

پنجمین بسته‌ی الحاقی بازی Call of Duty: Black Ops III با نام Zombies Chronicles برای کاربران پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار گرفت.

طبق آخرین اخبار بازی، بسته‌ی الحاقی Zombies Chronicles بازی Call of Duty: Black Ops III برای کاربران کنسول پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار گرفته است.

قیمت این محتوای دانلودی ۳۰ دلار است که در مقایسه با قیمت معمول بسته‌های مشابه، گران به نظر می‌رسد. تمامی نقشه‌های موجود در بسته الحاقی Zombie Chronicles نسخه ریمستر نقشه‌های استفاده‌شده در بازی‌های قبلی استودیوی تری آرک، یعنی بازی Call of Duty: World at War، بازی Call of Duty: Black Ops و بازی Call of Duty: Black Ops II هستند. لیست نقشه‌های بسته الحاقی مذکور به شرح زیر است:

Call of Duty: World At War

  • Nacht Der Untoten
  • Shi No Numa
  • Verruckt

Call of Duty: Black Ops

  • Kino Der Toten
  • Ascension
  • Shangri-La
  • Moon

Call of Duty: Black Ops II

  • Origins

از  مزایای خرید این DLC می‌توان به طرح انحصاری Pack-A-Punch برای نقاشی روی سلاح‌ها، ۲۰ واحد از ماده‌ای به نام Liquid Divinium و دو GobbleGum از نوع Whimsical اشاره کرد. همچنین کمپانی اکتیویژن و استودیوی تری آرک به مناسبت بزرگداشت عرضه‌ی این بسته‌ی الحاقی، رویداد هشت روزه‌ی Undead را برگزار می‌کنند که در کلیه‌ی پلتفرم‌های بازی، پاداش امتیاز دو برابر را در رقابت‌ها در پی دارد. علاوه بر این، کاربران نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 بازی یک قالبِ (Theme) زامبی و کارت‌های Calling را دریافت می‌کنند.

جیسون بلاندل، سرپرست استودیوی تری آرک، در پستی در وب‌سایت پلی‌استیشن در خصوص محبوبیت بخش زامبی در مجموعه بازی‌های ندای وظیفه و بسته‌ی الحاقی Zombies Chronicles گفت:

ارائه‌ی داستان مراحل زامبی به طرفداران مجموعه‌ی محبوب Call of Duty، وظیفه‌ی سنگینی را روی دوش ما قرار داده بود و بر این اساس، یک تجربه‌ی بسیار عمیق در اختیار ما قرار داد. بسته‌ی الحاقی پیش رو با داشتن ویژگی شخصیت‌های کلاسیک محبوب و خط داستانی عمیق به یکی از بهترین‌های این بخش تبدیل خواهد شد.

کمپانی اکتیویژن تصاویر جدیدی را از نقشه‌های بازسازی‌شده‌ی موجود در این بسته‌ی الحاقی منتشر کرده است که در ادامه قابل مشاهده است. این کمپانی در خصوص تاریخ عرضه‌ی این بسته برای کاربران ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی سخنی به میان نیاورده است؛ اما به‌طور معمول، بسته‌های الحاقی این اثر یک ماه پس از عرضه روی کنسول پلی‌استیشن 4، برای دو پلتفرم دیگر هم منتشر می‌شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده