// چهار شنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۷

AMD از Ryzen Mobile و تراشه گرافیکی Vega رونمایی کرد

کمپانی ای‌ام‌دی APU های جدید خود را با نام Ryzen Mobile معرفی کرد.

در روز انتشار گزارش مالی AMD، این کمپانی پردازنده‌های سری Ryzen Mobile و تراشه‌های گرافیکی مبتنی بر معماری Vega را در قالب یک APU معرفی کرد که به میزان قابل توجهی عملکرد گرافیکی بالایی را ارائه می‌دهد.

به لطف معماری‌های جدید پردازنده و گرافیک ای‌ام‌دی، رایزن موبایل قادر است مصرف برق را نسبت به APU های قبلی این کمپانی به حداقل برساند و به AMD این امکان را می‌دهد تا لپ‌تاپ‌های باریک‌تر، سبک‌تر و با طول عمر باتری بیشتری طراحی کند.

AMD Ryzen Mobile

سری Ryzen Mobile در مقایسه با نسل هفتم APUهای AMD، موسوم به Bristol Ridge، مقدار ۵۰ درصد افزایش در عملکرد محاسباتی و ۴۰ درصد بهبود در عملکرد گرافیکی دارد که در مجموع باعث بهبود کارایی در عملکرد کل سیستم خواهد شد. این APU پلتفرم قابل حمل و کم‌هزینه‌ای را ایجاد می‌کند که به راحتی می‌توان بیشتر بازی‌های محبوب را با آن اجرا کرد.

همچنین وعده داده شده است که Ryzen Mobile در مقایسه با APU های نسل هفتم، ۵۰ درصد کاهش در مصرف برق دارد که این عملکرد و کارایی بسیار مورد توجه است.

AMD Ryzen Mobile

APUهای جدید به احتمال زیاد در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۷ به سیستم‌های خانگی و اوایل سال ۲۰۱۸ به دست مصرف کننده‌های تجاری خواهد رسید.


منبع OVERCLOCK3D
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده