نویسنده: رضا علمی
// چهار شنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۹

سازندگان فیلم The Flash به دنبال رابرت زمکیس یا متیو وان هستند

بعد از کنار گذاشتن دو کارگردان قبلی، ظاهراً این مرتبه برادران وارنر خواهان کارگردانی فیلم The Flash توسط رابرت زمکیس یا متیو وان هستند.

هنوز زمان زیادی به ساخت فیلم The Flash (فلش) باقی مانده است؛ ولی خبرها حکایت از این موضوع دارند که تصمیم سازندگان برای انتخاب کارگردان فیلم، روند رسیدن به مرحله‌ی ساخت آن را تسریع کرده است. طبق منابع سایت وِرایتی (Variety)، رابرت زِمِکیس، کارگردان فیلم Forrest Gump (فارست گامپ)، فیلم Back to the Future (بازگشت به آینده) و فیلم Allied (متفقین)، یکی از گزینه‌های مورد نظر برای کارگردانی فیلم The Flash است. گزینه‌ی دوم متیو وان است که وی را با کارگردانی فیلم Kingsman (کینگزمن)، Snatch (قاپ‌زنی) و X-Men: Days of Future Past (مردان ایکس: روزهای گذشته آینده)، به یاد می‌آوریم. این دو کارگردان در صدر لیست انتخابی کمپانی برادران وارنر قرار دارند. البته در برخی از گزارش‌ها اشاره‌ای به نام این دو کارگردان نشده و از افراد دیگری برای کارگردانی فیلم The Flash نام برده شده است.

Flash-Directors

برنامه‌ی زمانی ساخت فیلم با برنامه‌ی زمانی هر دو کارگردان تداخل دارد. رابرت زمکیس قرار است در ماه آگوست فیلمی را با بازی استیو کارل بسازد و از طرفی گزارش‌های کمپانی برادران وارنر نشان از این موضوع دارند که آن‌ها خواهان شروع ساخت فیلم The Flash تا پایان سال جاری هستند. در همین اثناء خبر می‌رسد که متیو وان کار ساخت قسمت سوم فیلم Kingsman را شروع کرده است. البته ورایتی در گزارش خود بدین موضوع اشاره داشته است که متیو وان ممکن است از مذاکراتی که با کمپانی برادران وارنر برای ساخت فیلم The Flash داشته است، به عنوان اهرم فشاری در مذاکرات خود با کمپانی فاکس، برای ساخت فیلمی دیگر از مجموعه‌ی Kingsman بهره جسته باشد.      

پیش از این هم نام دو کارگردان دیگر از پروژه‌ی ساخت فیلم The Flash خط خورده بود. در ماه نوامبر اعلام شد که ریک فامیوییوا از کارگردانی فیلم کنار گذاشته شده است؛ به دلایلی که وارنر یکی از آن‌ها را نیاز به ایجاد خلاقیتی متفاوت در فیلم مورد نظر دانست. ریک فامیوییوا در ماه ژوئن جایگزین گراهام اسمیتی شد که در ماه مه از پروژه کنار رفته بود.  

طبق گزارشی که برادران وارنر در ژانویه ۲۰۱۷ اعلام داشت، نویسنده‌ی فیلم King Arthur (شاه آرتور)، جوبی هارولد، برای تکمیل بازنویسی فیلم‌نامه‌ی The Flash به گروه ملحق شده بود.

Ezra-Miller

ازرا متیو میلر (بازیگر فیلم) نیز در مصاحبه‌ای که اخیراً داشت به همین موضوع از دست دادن دو کارگردان در عرض چند ماه اشاره کرد و در صحبت‌هایش به طور ضمنی به ایجاد مشکل در روند انتخاب کارگردان و ساخت فیلم The Flash اشاره کرد:

روند ساخت فیلم بسیار پیچیده شده است و فکر می‌کنم ربطی هم به مسائل فردی و اموری از این دست نداشته باشد. افراد زیادی به شکل جدی روی این پروژه کار می‌کنند؛ بعد ناگهان می‌بینید تمام تیم سازنده‌ی فیلم تغییر کرده است. اینکه در ابتدای کار با افرادی کار می‌کردیم و اندکی بعد همه چیز تغییر می‌کند و دیگر از آن افراد خبری نیست، به هیچ عنوان اتفاق جالبی نبوده و در واقع مشکلی بزرگ در روند ساخت فیلم است. کارگردان‌ها می‌آیند و می‌روند؛ درک این تصمیمات سازندگان برای من به عنوان بازیگر فیلم، سخت و موضوعی ناراحت‌کننده است.       

گفتنی است ازرا متیو میلر نقش‌های کوتاهی را در فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice (بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت) و فیلم Suicide Squad (جوخه‌ی انتحار) بر عهده داشته است و قرار است امسال نیز در فیلم Justice League (لیگ عدالت) باز هم ایفاگر نقش فلش باشد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده