// چهار شنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۱

انتظار عرضه ۱۰ میلیون نسخه ای بازی Resident Evil 7 از سوی کپکام

کمپانی کپکام اعلام کرده است که انتظار دارد در مجموع ۱۰ میلیون نسخه از بازی Resident Evil 7 عرضه شود.

بازی Resident Evil 7 جدا از عملکرد خوبی که از خود نشان داد، متاسفانه نتوانست از نظر فروش انتظارات کمپانی کپکام، سازنده و ناشر بازی را برآورده کند. در گزارش مالی این کمپانی مشخص شد که بازی Resident Evil7: Biohazard توانسته است تا آخر ماه مارس امسال ۳.۵ میلیون نسخه فروش داشته باشد. این در حالی است که کپکام انتظار فروش چهار میلیون نسخه از این بازی را تا پایان ماه مارس داشت.

حال ظاهرا کمپانی کپکام هنوز به این بازی امیدوار بوده و اعلام کرده است که انتظار دارد در مجموع ۱۰ میلیون نسخه از بازی Resident Evil 7 عرضه شود. طبق جدیدترین اخبار بازی، در جریان سوال و جواب سرمایه‌گذاران، مدیریت کمپانی کپکام اعلام کرده است که بازی Resident Evil با فروش ۳.۵ میلیون نسخه‌ای خود شروعی قوی داشته است. 

در ادامه اعلام شد که ناکامی این بازی در برآورده کردن انتظار فروش چهار میلیون نسخه‌ای پایان کار نبوده و هر بازی یک عمر مخصوص به خود دارد و این عمر مدام در حال رشد است. همچنین خریدهای دیجیتالی کاربران نیز روز به روز در حال بزرگ‌تر شدن بوده که به فروش یک بازی کمک زیادی می‌کند. نسخه‌های چهارم تا ششم مجموعه Resident Evil هر کدام بین ۷.۵ میلیون الی ۱۰ میلیون نسخه فروش داشته‌اند و انتظار می‌رود بازی Resident Evil 7 نیز به این رقم دست پیدا کند. 

 در آخر کمپانی کپکام اعلام کرد که به واسطه‌ی نقدهای مثبت بازی Resident Evil 7، رشد فروش این بازی ادامه خواهد داشت. کپکام در این باره می‌گوید:

بازی Resident Evil 7 از واکنش مناسب و خوبی بین رسانه‌ها و مخاطبان برخوردار است و این عامل سبب رشد فروش بازی خواهد شد. در جریان سال مالی جاری سعی می‌کنیم به واسطه‌ی رویدادها و محتویات مختلف فروش این بازی را افزایش داده و به هدفی که داریم برسیم. 

در آخر نظر شما کاربران زومجی چیست؟ آیا این بازی می‌تواند انتظارات کمپانی کپکام را برآورده کند؟ 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده