// چهار شنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Vertigo Racing

بازی اندروید Vertigo Racing نبردی نفس گیر با پیچ‌های تند و تمام شدن بنزین در محیطی پر جزئیات است.

بازی Hill Climb Racing را به یاد دارید؟ راننده‌ای خسته که با خودروی خود سعی می‌کرد تا با پرش از روی تپه‌ها تا جای ممکن سکه‌های بیشتری را جمع‌آوری کنند. بازی دوبعدی Hill Climb Racing از جمله معروف‌ترین بازی‌های اعتیاد آور گوشی‌های موبایل است که از قضا اکنون روی میلیون‌ها دستگاه موبایل نصب شده است. البته بازی که قصد معرفی آن را داریم از بسیاری جهات تفاوت‌های آشکاری با ساخته‌ فینگرسافت دارد. بازی‌ اندروید Vertigo Racing ماجراجویی متفاوتی اما در محیطی زیبا و پر جزئیات است.

بازی Vertigo Racing

باید با گاز و ترمز سعی کنید پمپ بنزین‌ها را یکی پس از دیگر پشت سر بگذارید

در بازی Vertigo Racing وظیفه‌ بازیکنان بسیار ساده است؛ خودرویی با سوخت محدود و مسیری طولانی در لبه‌ پرتگاه که باید تمام تلاش‌تان را بکنید تا بدون بیرون افتادن از جاده بیشترین مسافت ممکن را طی کنید. بازی دارای ۱۰ سطح است و باید با هر یک از ۱۰ خودروی بازی کاپ‌های لازم را بر مبنای مسافت طی شده به دست آورد. موضوعی که تعادل را به مراحل می‌آورد خودروهای بازی هستند. بازیکنان نمی‌توانند با خودرویی قدرتمند جایزه‌ای را به دست بیاورند که برای خودروی دیگری تعیین شده است. به عنوان مثال،‌ در حالی که در مسیری، اولین خودرو باید تنها ۳ کیلومتر را طی کند، با خودروی دوم باید سعی کنید تا به مسافت ۴ کیلومتری برسید. گیم‌پلی بازی از جهاتی مشابه Hill Climb Racing است. مکانیک گیم‌پلی تنها شامل گاز و ترمز می‌شود، در نتیجه بازیکنان باید سعی کنند تا خودرو را با بیشترین سرعت در مسیر حرکت نگه داشته و مانع خارج شدن خودرو از جاده و برخورد با درخت و سنگ کنار جاده شوند. بازی‌ همچنین شامل چالش‌هایی مانند دریفت و میزان مشخصی پرش می‌شود که با انجام آنها سکه دریافت می‌کنید.

گیم‌پلی نقطه‌ قوت بازی Vertigo Racing محسوب می‌شود. هرچند می‌توانید با خریدهای درون برنامه‌ای سکه بیشتری به دست بیاورید، اما این خرید‌ها در صورتی که شما در کنترل خودرو موفق نباشید هیچ کمکی نمی‌کند. سکه‌ها برای آزادسازی مراحل جدید، خودروهای جدید و در نهایت ارتقاء چهار ویژگی هدایت، سوخت،‌ سرعت و مقاومت خودرو کاربرد دارند. با عبور از هر پمپ بنزین مقدار سکه مشخصی را دریافت می‌کنید که به محض شکست می‌توانید با ورود به بخش خودرو اقدام به ارتقاء ویژگی‌های خودرو کنید. ارتقاء ویژگی‌ها تاثیر زیادی را روی عملکرد خودرو می‌گذارد و به سرعت متوجه بهبود هدایت خودرو می‌شوید. گرافیک بازی دیگر نقطه‌ی قوت Vertigo Racing است. هر یک از مراحل در مسیری متفاوت از محیطی بهاری و تابستانی گرفته تا زمستانی انجام می‌شود که تنوع خاصی را به مراحل داده است.

بازی Vertigo Racing

اگر به دنبال یک بازی ریسینگ با مکانیک‌های محدود اما جذاب هستید‌ بازی موبایل Vertigo Racing یکی از اولین گزینه‌هایی است که باید آن را روی گوشی موبایل نصب کنید. این بازی با مراحل متنوع و خودروهای متفاوتی که دارد می‌تواند تا مدت‌ها بازیکن درگیر خود کند. بازی همچنین موسیقی و صداگذاری قابل قبولی دارد و در طول تجربه این بازی به شخصه از آن لذت بردم. متاسفانه تنها خرده‌ای که می‌توان به Vertigo Racing گرفت نبود لیدربورد برای رقابت بازیکنان دیگر است. اضافه شدن این ویژگی می‌تواند حس رقابت را در بازیکنان هرچه بیشتر کند.

| |

دانلود بازی Vertigo Racing


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده