نویسنده: کیان کاظمی
// چهار شنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۳

بازی Assassin’s Creed جدید سرویس های زنده متفاوتی دارد

به گفته یوبی‌سافت، بازی Assassin’s Creed جدید سرویس‌های زنده متفاوتی در مقایسه با بازی Ghost Recon یا بازی Rainbow Six خواهد داشت.

در جریان کنفرانس تلفنی مالی یوبی سافت برای سرمایه‌گذاران و تحلیل‌گران، الن مارتینز، رئیس امور مالی یوبیسافت صحبت کوتاهی در مورد بازی Assassin’s Creed جدید که قرار است سال مالی جاری (پیش از ۱۱ فروردین ۹۷) منتشر شود داشت.

مارتینز در پاسخ به سوالی مبنی بر وجود سرویس‌های زنده در بازی Assassin’s Creed جدید گفت که تمامی بازی‌های یوبیسافت شامل عملیات‌های زنده خواهند شد، حتی اگر نوع آن‌ها با یکدیگر متفاوت باشد: عملیات‌های زنده بازی Ghost Recon نسبت به بازی Rainbow Six متفاوت هستند و عملیات‌های زنده Assassin’s Creed جدید هم متفاوت خواهد بود.

در ضمن فلسفه پیرامون تمامی بازی‌های در دست ساخت یوبیسافت توجیه و آوردن عملیات‌های زنده برای مدت زمان طولانی به اندازه‌ای که متناسب بازی باشد، خواهد بود. این کمپانی فرانسوی همچنین قصد دارد که ۲۵ درصد از درآمد خود را از سرمایه گذاری روی بازگشت بازیکنان به بازی‌ها کسب کند و Assassin’s Creed جدید هم شامل این برنامه خواهد بود.

اوایل این کنفرانس، ایو گلومت، مدیرعامل یوبیسافت از پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا سری Assassin’s Creed دوباره به روند انتشار سالانه خود باز می‌گردد یا خیر، اجتناب کرد.

یوبیسافت امروز نتایج مالی سال مالی ۲۰۱۶/۲۰۱۷ خود را منتشر کرد. این ناشر همچنین در کنار تایید نسخه جدید سری Assassin’s Creed، دو بازی Crew 2 و بازی Far Cry 5 را که قرار است اطلاعات آن به زودی منتشر شود را تایید کرده و اعلام کرد که همگی امسال عرضه خواهند شد. یوبیسافت به یک بازی جدید هم اشاره کرد که قرار است در سال مالی ۲۰۱۸/۲۰۱۹ منتشر شود.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده