نویسنده: کیان کاظمی
// سه شنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۱

تاریخ انتشار بسته الحاقی Fallen Ghosts بازی Ghost Recon Wildlands مشخص شد

یوبیسافت تاریخ انتشار بسته الحاقی Fallen Ghosts بازی Ghost Recon Wildlands را برای دارندگان سیزن‌پس و دیگر بازیکنان مشخص کرد.

امروز یوبی سافت در جدیدترین اخبار بازی اعلام کرد که دومین بسته الحاقی بازی Ghost Recon Wildlands به نام بسته Fallen Ghosts قرار است در تاریخ ۳۰ مه (۹ خرداد) برای دارندگان سیزن‌پس بازی منتشر شود. 

طبق گفته یوبیسافت، بسته Fallen Ghosts ادامه‌ای مستقیم بر داستان اصلی این بازی اکشن تاکتیکی خواهد بود. در توضیحات بسته آمده است:

پس از سقوط کارتل سانتا بلانکا، نیروهای نظامی Unidad برای حفظ ثبات منطقه به مشکل خورده‌اند و بولیوی وارد جنگ‌های داخلی شده است. برای برقراری نظم، آن‌ها از نیروهای داوطلب درخواست کمک می‌کنند: هر کسی که قادر است برای بازسازی کشور کمک کند می‌تواند به ارتش بپیوندد. این درخواست، توجه نیروهای ویژه سرکش، اعضای سابق کارتل، مزدوران و جنایتکاران سرتاسر آمریکای جنوبی را جلب می‌کند و تمامی آن‌ها با هدف تصاحب زیر ساخت‌های قدیم سانتا بلانکا برای منافع شخصی خود به ارتش می‌پیوندند.

در همین راستا، یک جناح جدید به نام Los Extranjeros (خارجی‌ها) شکل می‌گیرد. برخلاف بند Foreigner، گروه Los Extranjeros علاقه‌ای به یافتن معنای عشق ندارند و این افراد با پاسخ دادن به درخواست Unidad قصد دارند تمامی مامورهای آمریکایی را که همچنان در بولیوی مستقر هستند، نابود کنند.

به همین علت است که اشباح برای یک ماموریت نهایی اعزام می‌شوند: برداشتن ساکنین آمریکایی باقی‌مانده و فرار از کشور. اما هنگامی که بالگرد آن‌ها در مسیر رسیدن به ماموریت سقوط می‌کند، اشباح بدون هیچ پشتیبانی خارجی در وسط یک جنگل گرفتار می‌شوند و نیروهای Los Extranjeros با تجهیزات فراوان و قدرتمندشان به سراغ آن‌ها می‌آیند. اینجاست که شکارچی تبدیل به شکار می‌شود.

بازی Ghost Recon Wildlands

گفته شده که نیروهای Los Extranjeros چهار نوع اصلی دارند. اولی نیروهای زره‌پوش هستند که به صفحات فلزی سنگین و ضدگلوله تجهیز شده‌اند و در نبردهای نزدیک، بسیار خطرناک هستند. نوع دوم تک‌تیراندازان حرفه‌ای هستند که به ردیاب حرکات پیشرفته مجهزند و مشکلات فراوانی برای شما ایجاد خواهند کرد. نوع سوم نیروهای پارازیتی هستند که در کوله خود تجهیزات پارازیت دارند که به واسطه آن می‌توانند پهپادها را از کار بیندازند و تجهیزات الکترونیکی را مختل کنند. چهارمین و آخرین نوع هم نیروهای پنهان هستند که دستگاه استتاری دارند که آن‌ها را کاملا نامرئی می‌کند. در ضمن، این دشمنان به کمان زنبورکی هم مجهز هستند.

بازی Ghost Recon Wildlands

۱۵ ماموریت اصلی بسته Fallen Ghosts از بازیکنان می‌خواهد که چهار فرمانده را در سه منطقه مختلف نابود کنند. این مناطق شامل جنگل و مرداب می‌شوند که به یک سیستم آب‌وهوایی مجهز هستند تا شرایط را سخت کنند. در ضمن مانند بخش داستانی اصلی بازی، امکان تجربه این بسته به صورت همکاری چهار نفره وجود دارد.

نکته دیگر اینکه بسته Fallen Ghosts به بازیکنان یک شخصیت سطح ۳۰ با تمامی مهارت‌های بازی اصلی را می‌دهد. محدویت سطح بازی هم به سطح ۳۵ افزایش پیدا کرده است. در ضمن ۹ مهارت جدید (از جمله مهارت‌های فیزیکی)، ۶ سلاح جدید و چهار نوع ماموریت فرعی جدید که هر یک پاداش انحصاری خود را دارد، از دیگر محتوای تازه‌ترین بسته الحاقی بازی Ghost Recon Wildlands هستند. درجات سختی Expert و Advanced بازی هم بهبود یافته‌اند.

بسته Fallen Ghosts در تاریخ ۹ خرداد برای دارندگان سیزن پس در دسترس قرار می‌گیرد و دیگر بازیکنان می‌توانند در تاریخ ۶ ژوئن (۱۶ خرداد) این بسته را به قیمت ۱۴.۹۹ دلار خریداری کنند.

بازی Ghost Recon Wildlands به قیمت ۵۹.۹۹ دلار برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در دسترس است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده