نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۲

انتشار اولین تصویر از شخصیت تینکرر در فیلم Spider-Man: Homecoming

کمپانی مارول سرانجام اولین تصویر شخصیت تینکرر را در فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming) منتشر کرد.

تصویر روی جلد شماره جدید مجله امپایر به فیلم Spider-Man: Homecoming اختصاص داده شده است. در این شماره قرار است اطلاعات و تصاویر جدیدی از این فیلم مورد انتظار منتشر شود. طبق جدیدترین تحلیل‌ها، فیلم Spider-Man: Homecoming در سه روز نخست اکران خود حدود ۱۳۵ میلیون دلار خواهد فروخت که پس از فیلم مرد عنکبوتی ۳ (Spider-Man 3) محصول سال ۲۰۰۷، بهترین عملکرد یک فیلم از دنیای مرد عنکبوتی (Spider-Man) را در شروع اکرانش در سینماهای آمریکا خواهد داشت. با این حال،‌ این آمار ممکن است تا زمان اکران رسمی فیلم در تابستان امسال دچار تغییرات زیادی شود. حال، مجله امپایر اولین تصویر شخصیت تینکرر (مخترع مخوف) را منتشر کرده است. او یکی از سه شخصیت شرور و منفی فیلم Spider-Man: Homecoming است که در این فیلم با استفاده از سلاح‌ها و لوازم به جا مانده از حمله چیتاری‌ها به نیویورک در فیلم Avengers (انتقام جویان)، لباس و لوازم جنگی برای والچر و شوکر می‌سازد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Spider-Man: Homecoming

در این تصویر، تینکرر (Tinkerer) در کنار آدرین تومز/والچر دیده می‌شود که ظاهر او نسبت به کامیک بسیار متفاوت است. اریک کارول، تهیه‌کننده فیلم Spider-Man: Homecoming، در رابطه با این تصویر توضیح داد:

او قرار است در یک وضعیت بسیار جالب و خطرناک قرار بگیرد. بنابراین او و همکارش که تینکرر نام دارد، به دنبال سرقت از کامیونی پر از لوازم هستند. در این کامیون، لوازم و تجهیزات چیتاری‌ها وجود دارد و آن‌ها قصد دارند که این لوازم را بدزدند. در این کامیون حتی برخی از وسایل شرکت استارک هم وجود دارد و البته آن‌ها برخی از لوازم را در بازار سیاه خریداری خواهند کرد.

در کامیک، تینکرر یک شخصیت نابغه است که می‌تواند لوازم و تجهیزات باورنکردنی بسازد. او در فیلم Spider-Man: Homecoming در شرکت تونی استارک کار می‌کند و به دلایلی از این شرکت اخراج می‌شود. تینکرر سپس تصمیم می‌گیرد که با کمک به والچر و شوکر از استارک انتقام بگیرد. علاوه بر این، مجله امپایر تاکنون دو تصویر روی جلد از فیلم Spider-Man: Homecoming منتشر کرده است. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

Spider-Man: Homecoming

Spider-Man: Homecoming

تام هالند، مایکل کیتون، زندیا، دونالد گلاور، جیکوب باتالون، لورا هریر، تونی ریولوری، تاین دالی، بوکیم وودبین، مریسا تومه و رابرت داونی جونیور از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Spider-Man: Homecoming حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Spider-Man: Homecoming به کارگردانی یان واتس، قرار است در تاریخ ۷ جولای ۲۰۱۷ (۱۶ تیر ۱۳۹۶) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده