// سه شنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۱

بازی Total War: Shogun 2 برای لینوکس تایید شد

استودیو Feral Interactive با انتشار دو تریلر جدید از بازی Total War: Shogun 2 تاریخ انتشار آن را برای لینوکس مشخص کرد.

بر طبق اخبار بازی، استودیو فرال اینتراکتیو (Feral Interactive) سرانجام اعلام کرد که بازی Total War: Shogun 2 به همراه بسته‌ الحاقی Fall of the Samurai در تاریخ ۲ خرداد ماه (۲۳ مه) برای لینوکس منتشر می‌شود.

بازی Total War: Shogun 2 سال ۲۰۱۱ میلادی منتشر و پس از گذشت یک سال میزبان این DLC شد. در ادامه می‌توانید توضیحات سازندگان را پیرامون داستان این بازی مطالعه کنید:

بازی Total War: Shogun 2 یک اثر ترکیبی از سبک‌های تاکتیکی همزمان و استراتژی نوبتی است که نبرد‌های قرن شانزد‌هم ژاپن را به تصویر می‌کشد. شما رهبری یکی از نه قبیله این بازی را بر عهده می‌گیرید و می‌روید تا با دست‌یابی به جایگاه شوگان، ژاپن را به سلطه خود در بیاورید.

محتوای Fall of the Samurai کاربران را در درگیری‌های بین دشمنان و طرفداران شوگان رها می‌کند. شما باید جایگاه خود را از بین گرو‌ه طرفداران یا دشمنان شوگان انتخاب کنید و با نظم دادن به نیرو‌هایتان به هدف نهایی خود برسید.

پس از انتشار بازی Total War: Shogun 2 روی لینوکس، کاربران در مراحل آغازین فقط می‌توانند بازی را بین پلتفرم‌های مشابه، یعنی لینوکس در مقابل لینوکس، تجربه کنند؛ اما سازندگان اعلام کرده‌اند که بعد‌ها با انتشار آپدیتی برای آن، بازیکنان خواهند توانست بازی را بین پلتفرم‌های لینوکس و مک به صورت آنلاین تجربه کنند.

 همانطور که در بالا اشاره شد، بازی Total War: Shogun 2 به همراه بسته الحاقی Fall of the Samurai منتشر می‌شود و کاربران می‌توانند آن را با قیمت ۲۹.۹۹ دلار تهیه کنند. همچنین نسخه پریمیوم برای هر دو بازی در دسترس قرار گرفته می‌گیرد؛ طوری که کاربران می‌توانند نسخه Total War: Shogun 2 Collection را با قیمت ۴۹.۹۹ دلار و Total War: Shogun 2 – Fall of the Samurai Collection را با قیمت ۳۹.۹۹ دلار تهیه کنند.

بازی Total War: Shogun 2 و DLC آن هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی ویندوزی و مک در دسترس است. در ادامه می‌توانید تریلر‌های نسخه لینوکس این بازی را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

 تریلر بازی Total War: Shogun 2

|  

تریلر بازی Total War: Shogun 2 – Fall of the Samurai

|  


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده