// چهار شنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۹

تاریخ انتشار نسخه کنسولی بازی Redout مشخص شد

کمپانی 505 Games با انتشار تریلری تاریخ عرضه بازی Redout را برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان مشخص کرد.

امروز در جدیدترین اخبار بازی استودیو 34بیگ‌تینگز (34BigThings) تاریخ انتشار بازی سرعتی و مسابقه‌ای Redout را برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 مشخص کرد.

نسخه فیزیکی بازی Redout برای دو کنسول پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در تاریخ ۷ شهریور ماه (۲۹ آگوست) در آمریکا و ۹ شهریور ماه (۳۱ آگوست) در اروپا عرضه می‌شود. نسخه فیزیکی این بازی که با نام Redout: Lightspeed Edition معرفی شده است شامل نسخه پی‌سی این بازی به همراه دو بسته‌الحاقی می‌شود که حالت جدید اسپلیت‌-اسکرین ضمیمه آن شده است. نسخه Lightspeed Edition این بازی در مجموع ۳۰ مسیر مسابقه یا پیست را در خود جای داده است.

نسخه فیزیکی این بازی ۴۰ دلار و ۳۰ پوند قیمت گذاری شده است. از طرفی در کنار محتویات جدید، نسخه کنسولی این بازی پوسته و رنگ‌های مختلف را برای سفینه‌های تندرو در اختیار کاربران قرار می‌دهد.  ضمن اعلام این خبر ناشر بازی Redout ،یعنی 505  گیمز، تریلر جدیدی از این بازی منتشر کرد.

بازی Redout از بازی‌هایی همچون Wipeout و F-Zero الهام گرفته است که مهر ماه سال گذشته برای رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر شد. همچنین سازندگان چندی پیش اعلام کردند که این بازی در تاریخ ۳ مرداد ماه (۲۵ جولای) برای کنسول جدید نینتندو سوییچ عرضه می‌شود و کاربران این کنسول می‌توانند آن را با ۴۰ دلار خریداری کنند.

بازی Redout توانست در  زومجی نمره ۷.۵ را از آن خود کند، در صورت تمایل می‌توانید نقد و بررسی نسخه پی‌ سی بازی Redout را مطالعه کنید.

در ادامه می‌توانید تریلر معرفی نسخه فیزیکی بازی Redout: Lightspeed Edition را تماشا کنید و نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.

| |


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده