// سه شنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۲

تاریخ انتشار بازی Trackmania2: Lagoon مشخص شد

کمپانی Ubisoft تاریخ انتشار بازی Trackmania2: Lagoon را برای پلتفرم‌های استیم، یو‌پلی و مین‌پلنت مشخص کرد.

امروز در میان اخبار بازی، کمپانی یوبیسافت (Ubisoft) اعلام کرد که نسخه جدیدی از مجموعه Trackmania2 با نام Trackmania2: Lagoon در تاریخ ۲ خرداد ماه (۲۳ مه) برای رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر می‌شود.

بازی Trackmania2: Lagoon که نسخه بعدی بازی TrackMania2: Valley به شمار می‌رود قرار است محتویات بیشتری را به همراه داشته باشد که شامل ۶۵ نقشه جدید در بخش کمپین و ۶ حالت در بخش چند نفره می‌شود.همچنین قرار است که قابلیت طراحی نقشه و رویداد‌ها نیز در تنظیمات نسخه جدید اضافه شود.

همچنین یوبی‌سافت اعلام کرد که پلتفرم Mainplanet میزبان بروزرسانی جدیدی شد که ویژگی‌های جدیدی را به همراه بهبو‌دی‌هایی به این سرویس بازی اضافه می‌کند که شامل ابزار طراحی کمپین‌های تک نفره و آیتمی دیگر برای طراحی اجسام سه‌بعدی می‌شود.

این بروزرسانی با برطرف کردن باگ‌های این سرویس، همچنین به کاربران اجازه می‌دهد به سیستم جدید کانال‌ها دسترسی رایگان پیدا کنند و با بازیکنان دیگر در ارتباط باشند. همچنین شاهد بافت‌های جدید نیز هستیم و حالت تیمی Chase نیز هم اکنون برای تمامی نسخه‌های بازی Trackmania2 در دسترس قرار گرفت.

بازی Trackmania2 Lagoon از طریق پلتفرم‌های استیم، یو‌پلی و مین‌پلنت در تاریخ ۲ خرداد ماه برای رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر می‌شود.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده