// دوشنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۱

تریلر هنگام عرضه بازی Skylar & Plux: Adventure on Clover Island

کمپانی Grip Digital در آستانه عرضه بازی اکشن پلتفرمر Skylar & Plux: Adventure on Clover Island، تریلر هنگام عرضه آن را منتشر کرد.

امروز در جریان اخبار بازی، استودیو رایت نایس گیمز (Right Nice Games) و کمپانی گریپ دیجیتال (Grip Digital) تریلر هنگام عرضه بازی Skylar & Plux: Adventure on Clover Island را منتشر کردند، این بازی در سبک اکشن-پلتفرمر سه‌بعدی طراحی شده است. بازی مذکور در تاریخ ۲۹ اردیبهشت ماه (۱۹ مه) برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر می‌شود.

اگر برای اولین بار است که نام بازی Skylar & Plux: Adventure on Clover Island به گوشتان می‌خورد، در ادامه می‌توانید توضیحات سازندگان را پیرامون داستان و ویژگی‌های آن مطالعه کنید:

بازی Skylar & Plux: Adventure on Clover Island یک اثر اکشن-پلتفرمر سه‌بعدی است که بازیکنان در آن، یک تجربه قدیمی از این سبک خواهند داشت و با سفر در دنیایی رنگارنگ و زیبا، از داستان شیرین این بازی لذت خواهند برد.

کاربران در این بازی هدایت اسکایلر را بر عهده می‌گیرند؛ قهرمانی که درگیر نبرد با ربات‌هایی بدذات است که خواهان کاوش در دنیای آرام او هستند. نیرو‌های رباتیک که با نام CRT شناخته می‌شوند، قهرمان بازی ما را ربوده و حافظه او را پاک کرده‌اند تا بتوانند با انگیزه‌های شیطانی خود، او را به یک سلاح مخرب تبدیل کنند. اسکایلر مجهز به یک بازوی مکانیکی است که این توانایی را دارد که ضربات قدرتمندی را بر دشمنان وارد کند. او به کمک یکی از همکارانش از ایستگاه فضایی CRT فرار می‌کند و سپس خود را در جزیره‌ای به نام Colver Island پیدا می‌کند و به یاران خود، که گوفی و پلاکس نام دارند، ملحق می‌شود.

شما سفر خود را در محیط‌های مختلف این جزیره که از سواحل گرم تا بیابان‌های بزرگ را شامل می‌شود، آغاز می‌کنید. شما باید به جنگ با ارتش ربات‌های CTR بروید و با ارتقا دادن قابلیت‌های خود، نیرو‌های بدذات را از بین ببرید. شما می‌توانید از جت‌پک ویژه خود برای پرش‌های بلند و پرواز در آسمان کمک بگیرید و رمز‌وراز‌های آن را با معما‌های Time Orb برملا کنید. مردمان این جزیره را که به دست دشمنان زندانی شده‌اند، آزاد کنید و انتقام آنها را بگیرید.

اگر دلتان برای بازی‌های ماجراجویی ۱۰ سال پیش تنگ شده است، شما را دعوت می‌کنیم که بازی Skylar & Plux: Adventure on Clover Island را که سرشار از موسیقی الکترونیک جذاب، طنز‌ و آیتم‌های رنگارنگ است، تجربه کنید.

بازی Skylar & Plux: Adventure on Clover Island پس از انتشار‌ش، با قیمت ۱۴.۹۹ دلار در دسترس کاربران ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی قرار خواهد گرفت. در ادامه می‌توانید تریلر هنگام عرضه آن را دانلود و تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

| |


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده