// دوشنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱

اطلاعاتی از قابلیت ذخیره سازی ویدیوهای هایلایت بازی Overwatch در راه است

جف کاپلان از طریق انجمن بازی Overwatch در مورد قابلیت ذخیره سازی ویدیوهای بخش هایلایت بازی سخن گفته است.

در سال گذشته بود که خبری منتشر شد حول اینکه کمپانی بلیزارد، سازنده و ناشر بازی Overwatch، در حال کار روی قابلیت جدیدی برای این بازی است. به لطف این قابلیت، کاربران می‌توانستند ویدیوهای بخش هایلایت خود را ذخیره کنند؛ اما پس از این خبر، دیگر اطلاعاتی پیرامون این موضوع منتشر نشد و تعدادی از هواداران به این فکر افتادند که احتمالا تیم سازنده، این موضوع را فراموش کرده است.

حال در جدیدترین اخبار بازی، جف کاپلان، کارگردان بازی Overwatch، در جریان یک پست در انجمن این بازی اعلام کرد که آن‌ها به هیچ‌وجه قابلیت ذخیره‌سازی ویدیوهای هایلایت‌شده را فراموش نکرده‌اند و سخت در حال تلاش هستند تا این ویژگی را برای بازی Overwatch آماده کنند. در ادامه، جف کاپلان اعلام کرد که توسعه این قابلیت برعهده تیم کوچک‌تری به نام استرایک تیم (Strike Team) است. وی در این‌باره گفت:

چند ماهی است که این تیم، سخت در حال کار روی این قابلیت است. در اوایل تابستان جزئیات بیشتری پیرامون این موضوع منتشر می‌شود.

در حال حاضر در طول هر فصل، سیستم بازی Overwatch تنها پنج ویدیو از عملکرد شما را در بخش هایلایت به نمایش می‌گذرد و هر موقع که از بازی خارج شوید، این ویدیوها پاک می‌شوند. البته بازیکنانی هستند که ویدیوهای خود را از راه‌های مختلف ذخیره می‌کنند؛ ولی با این حال، استفاده از قابلیتی برای ذخیره‌سازی این ویدیوها از طریق خود بازی، می‌تواند جالب و مورد استفاده برای بیشتر مخاطبان باشد. 

در آخر جف کاپلان در پست‌های دیگری از بازی Overwatch شرکت کرد که از بین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در نظر گرفتن حالت جدیدی به نام Gun Game
  • اضافه شدن Emote جدید شخصیت سومبرا در بروزرسانی بعدی بازی
  • در آخر ماه مه (اوایل خرداد)، فصل چهارم حالت رقابتی بازی به اتمام خواهد رسید و با شروع ماه ژوئن، فصل پنجم آغاز می‌شود
  • اعمال تغییراتی در بخش Killfeed بازی
  • وجود یک سری تغییرات برای شخصیت اوریسا و رفع باگ‌های بازی در بروزرسانی آینده سرورهای تست بازی


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده