// چهار شنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲

تاریخ انتشار بازی Life Is Feudal: Forest Village مشخص شد

کمپانی BitBox با انتشار تریلری تاریخ انتشار نسخه کامل بازی استراتژی Life Is Feudal: Forest Village را برای پی‌سی مشخص کرد.

در میان اخبار بازی، استودیو مایند‌ایلوژن (Mindillusion) و کمپانی بیت‌باکس (BitBox) تاریخ انتشار بازی Life Is Feudal: Forest Village را مشخص کردند. بر این اساس این بازی استراتژی در تاریخ ۵ خرداد ماه (۲۶ مه) به طور رسمی منتشر خواهد شد.

کاربران در بازی Life Is Feudal: Forest Village رهبری مردمی را که به تازگی در جزیره دور‌افتاده‌ای سرگردان شده‌اند، بر عهده می‌گیرند. شما به عنوان تنها امید آنها شروع به ساخت روستا و خانه می‌کنید تا بتوانید با آباد کردن روستا‌ی خود آذوقه و رفاه به دست آنها برسانید تا بتوانید به بقای خود ادامه دهید. خود را در مقابل خطرات محیطی و زمستان‌های سرد آماده کنید.

بازی Forest Village به کاربران اجازه می‌دهد که هدایت برخی از روستاییان را بر عهره بگیرند و بازی را از دید آنها تجربه کنند. در ادامه می‌توانید برخی از ویژگی‌های کلیدی این بازی را مطالعه کنید.

سیستم کشاورزی پیشرفته: محصولات مختلف و ویژه‌ای در این بازی تعبیه شده است که برای پرورش آنها نیاز به رطوبت خاص خود دارند و همچنین باید به فصول رشد آنها نیز دقت کنید. برای نگهداری دام‌های خود نیاز به شکارچیان دارید تا بتوانید از آنها در مقابل حیوانات وحشی محافظت کنید.

بیماری‌ها، جیره غذایی و ویتامین‌ها: بیمار‌ی‌ها در فصل زمستان با سرعت بیشتری همه گیر خواهد شد، پس روستاییان خود را به لباس‌های گرم مجهز کنید و ویتامین‌های مورد نیاز آنها را تامین کنید. سعی کنید مواد غذایی مختلف را برای روستاییان خود فراهم کنید تا بتوانید آنها را در سلامت کامل نگه دارید.

اکوسیستم پویا: روستاییان شما بیشتر اوقات برای پیاده روی به جنگل‌های حومه روستا می‌روند و این امر حیوانات داخل جنگل را دور‌تر می‌کند، بر این اساس شکار برای شما به امری چالش برانگیز تبدیل خواهد شد. هوشیار باشید که بیش از اندازه درختان و منابع طبیعی منطقه خود را برای کشاورزی از بین نبرید چون این فرآیند به انقراض جانوران و گیاهان منجر شود.

سیستم آب‌و‌هوا و فصلی به‌هنگام: فواصل کم‌باران همانند تابستان شما را وادار می‌کند که به طور دستی محصولات خود را آبیاری کنید و همچنین فواصل بارانی شما را وادار می‌کند که با حفر گودال‌ آب‌های اضافی را جمع‌آولی و ‌ذخیره کنید. همچنین در فصل زمستان برای نگهداری روستاییان خود از سرما، نیاز به هیزم و لباس‌های گرم دارید.

افزایش دادن جمعیت احالی روستا: روستاییان خود را خوشحال نگه دارید و به آنها روحیه دهید تا بتوانید روستای خود و نفرات احالی آن را گسترش و افزایش دهید.

بلایای طبیعی: طوفان‌ها، رعد و برق‌ها، زلزله و دیگر بلایای طبیعی زندگی احالی روستا شما را می‌تواند به خطر بیاندازد، پس آنها را آماده چنین اتفاقات ناگوار کنید و مکانی را برای سرپناه دادن به آنها فراهم کنید.

قابلیت استفاده از ماد (Mod): سازندگان ماد می‌توانند به فایل‌های این بازی دسترسی پیدا کنند و تغییراتی در رفتار شخصیت‌ها، انیمشن‌ها، وظایف احالی، مدیریت منابع، جهت‌یابی و صدا‌ها به عمل آورند.

بازی Life Is Feudal: Forest Village تابستان سال گذشته از طریق سیستم « دسترس پیش از موعد» (Early Access) در دسترس کابران رایانه‌های شخصی ویندوزی قرار گرفت و همانطور که در بالا اشاره شد نسخه اصلی آن در تاریخ ۵ خرداد ماه در دسترس قرار خواهد گرفت. Forrest Village‌ بخشی جداگانه از سری بازی‌های Life Is Feudal به شمار می‌رود.

در ادامه می‌توانید تریلر این بازی را دانلود و تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

| |


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده