// یکشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۱

آمار رویداد Uprising بازی Overwatch منتشر شد

کمپانی بلیزارد اینتر‌تینمنت آمار رویداد Uprising بازی Overwatch را در قالب یک اینفو‌گرافیک منتشر کرد.

رویداد فصلی Uprising مر‌بوط به بازی Overwatch (که عبور از مرز ۳۰ میلیون بازیکن ثبت‌شده نشان از محبوبیت بالای این بازی تیر‌اندازی کمپانی بلیزارد اینتر‌تینمنت دارد) از تاریخ ۱۱ آوریل تا ۲ مه (۲۲ فروردین تا ۱۲ ار‌دیبهشت) با ویژگی‌هایی نظیر اسکین‌های جدید و حالت PvE بر‌گزار شد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، این کمپانی آمار رویداد مذکور را با انتشار یک اینفو‌گرافیک به اطلاع عموم رسانده است.

طبق اینفو‌گرافیک کمپانی Blizzard Entertainment، در طی رویداد Uprising بیش از ۱۴۵ میلیون نبرد انجام شده است که در اکثر آن‌ها بازیکنان از هوش مصنوعی بازی موسوم به Null Sector شکست خورده‌اند. بازیکنان در حالی در ۷۵ درصد از نبرد‌های ساده‌ترین سطح دشواری بازی پیروز شده‌اند که در سخت‌ترین سطح تنها ۰.۶ درصد از بازیکنان نبرد با هوش مصنوعی را با موفقیت به پایان رسانده‌اند.

در ادامه اعلام می‌شود که در خلال این رو‌یداد تعداد ۸۱۵ میلیون و ۵۴۸ هزار و ۸۱۹ جعبه لوت توسط بازیکنان باز شده و در مجموع، تعداد هشت میلیارد و ۵۴۶ میلیون و ۶۵۳ هزار و ۴۸۵ ربات Null Sector به دست بازیکنان نابود شده است که بیشترین تعداد نابود شده در یک مسابقه روی سه پلتفرم پلی‌استیشن 4، رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان به ‌ترتیب ۲۳۶۰، ۱۹۱۱ و ۲۱۵۵ عدد است.

علاوه بر آمار ذکر شده، کمپانی بلیزارد اینتر‌تینمنت موارد دیگری را منتشر کرده که از بین آن‌ها می‌توان به متوسط زمان صرف‌شده و سریع‌ترین زمان کامل کردن نبرد‌ها، به تفکیک سطح دشواری و بالا‌ترین امتیاز کسب‌شده در یک نبرد، اشاره کرد. اینفو‌گرافیک رویداد Uprising را در زیر مشاهده می‌کنید:

اینفو‌گرافیک overwatch

بازی Overwatch در خردادماه سال گذشته روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار گرفت. در جد‌ید‌ترین گزارش مالی کمپانی اکتیویژن بلیزارد از این بازی با لقب «یک مجموعه یک میلیارد دلاری» یاد شده و آمار و دستاورد‌های مختلف آن اعلام شده است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده