نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۲

طراح ارشد Civilization V به پارادوکس اینتراکتیو پیوست

جان شیفر، طراح ارشد Civilization V، به پارادوکس اینتراکتیو پیوسته و قرار است روی ساخت یک بازی معرفی‌ نشده کار کند.

کمپانی پارادوکس اینتراکتیو در جدیدترین اخبار بازی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که جان شیفر، طراح ارشد بازی Civilization V، به استودیو‌های بازیسازی پارادوکس اضافه شده و قرار است وظیفه ساخت یک بازی کاملا جدید و معرفی‌نشده را برعهده داشته باشد. شیفر علاوه بر اینکه طراح ارشد پنجمین نسخه از سری Civilization بود، روی دو بسته الحاقی نسخه چهارم این مجموعه نیز کار کرده بود. وی پس از پیوستن به پارادوکس، متنی منتشر کرده که به شرح زیر است:

من از طرفداران قدیمی بازی‌های کمپانی پارادوکس هستم و از اینکه می‌توانم وارد مجموعه‌ای شوم که این بازی‌ها را خلق کرده است، بسیار خوشحالم. من از زمانی که به یادم دارم عاشق بازی‌های استراتژیک بودم و پارادوکس بهترین کمپانی برای خلق بازی‌های این سبک است. من از این پس روی بازی جدید آن‌ها کار خواهم کرد. منتظر اخبار بیشتر بمانید.

همچنین یوهان اندرسون، نائب رییس استودیو‌های پارادوکس نیز در این مورد گفت:

اضافه شدن جان شیفر به تیم ما خبری خوشحال‌کننده برای همه اعضا بود. تقریبا همه اعضای استودیو ما ساخته پیشین وی را تجربه کرده و از آن لذت برده‌اند. همواره اضافه کردن یک طراح جدید به تیم کار سختی است. چرا که طرفداران انتظارات زیادی از ما دارند و می‌خواهند که بازی‌های آینده ما نیز مانند ساخته‌های پیشین‌مان، تجربیاتی غنی، پیچیده و با ارزش تکرار بالا باشند. من شخصا جان را از ۱۵ سال پیش می‌شناسم و از اینکه او به جمع ما پیوسته است، بسیار خوشحالم. چرا که او کاملا با فلسفه کاری ما آشنا است و می‌توانید آثار با ارزشی را خلق کند.

کمپانی پارادوکس هنوز اطلاعاتی از بازی جدیدی که شیفر روی آن کار می‌کند، ارائه نکرده است. علاوه بر این شیفر کماکان کار ساخت پروژه مستقل خود یعنی At the Gates را ادامه خواهد داد. بودجه ساخت این بازی از طریق کیک استارتر تامین شده است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده