نویسنده: کیان کاظمی
// سه شنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲

تاریخ شروع بتا بازی جدید سازندگان بازی Castlevania: Lords of Shadow

سازندگان بازی Castlevania: Lords of Shadow تاریخ شروع بتا بازی اکشن جدید خود به نام بازی Raiders of the Broken Planet را مشخص کردند.

در جدیدترین اخبار بازی امروز تاریخ شروع اولین بتا محدود بازی اکشن جدید سازندگان بازی Castlevania: Lords of Shadow، یعنی بازی Raiders of the Broken Planet مشخص شد. استودیو MercurySteam توضیحاتی در مورد بخش داستانی بازی نیز ارایه کرده است.

بازی Raiders of the Broken Planet که استودیو MercurySteam از آن به عنوان یک بازی آنلاین نامتقارن همکاری پنج نفره (یک در برابر چهار) یاد می‌کند، یک بازی شوتر تاکتیکی است که روی مبارزات تن به تن نیز متمرکز است. اولین بتا محدود بازی از امروز آغاز شده و شما می‌توانید برای شرکت در آن، به وب‌سایت رسمی بازی مراجعه کنید. استودیو MercurySteam در بسته مطبوعاتی منتشر شده می‌گوید:

بازیکنان می‌توانند یا در نقش یک تیم مهاجم قرار بگیرند و از گیم‌پلی تاکتیکی و سریع بازی که متمرکز بر همکاری با اعضای تیم است لذت ببرند یا در برابر مهاجمان ایستاده و مبارزه کنند. نگران نباشید چرا که شما تنها نخواهید بود و در کنار ارتشی که توسط هوش مصنوعی کنترل می‌شود، برای نابودی مهاجمان مبارزه خواهید کرد.

استودیو می‌گوید که بازی ماجرایی علمی تخیلی آن‌ها به شدت داستان محور بوده و می‌توان آن را به صورت تکنفره در چندین کمپین مختلف که به تدریج عرضه می‌شوند، تجربه کرد:

بازی Raiders of the Broken Planet همراه با کمپین Alien Myths عرضه می‌شود و سپس در طول سال ۲۰۱۷ سه کمپین اضافی مستقل نیز برای آن منتشر خواهد شد. Wardog Fury، Hades Betrayal و Council Apocalypse نام کمپین‌های فصل ۲۰۱۷ بازی خواهد بود.

در ادامه توضیحات MercurySteam آمده است:

هر کمپین یک داستان موازی را روایت می‌کند که می‌توانید به هر ترتیبی که دوست دارید آن‌ها را تجربه کنید و هر یک شامل ماموریت‌ها، شخصیت‌ها و صدها محتوای جدید است که به توسعه و رشد جهان علمی تخیلی مهاجمان کمک می‌کنند.

بازی Raiders of the Broken Planet تاریخ انتشار دقیقی ندارد، اما قرار است امسال برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده