نویسنده: بخش تبلیغات
// یکشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۱

آریا تم – فروشگاه تخصصی قالب وب و موبایل فارسی

در دنیای دیجیتال امروز یکی از مهم‌ترین چالش‌هایی که صاحبان کسب و کار و استارت آپ‌ها با آن روبرو هستند طراحی ظاهری وب سایت و موبایل اپ آنها است.

حل کردن این مساله که چگونه طراحی موبایل اپ، وب‌سایت زیبایی داشته باشیم و در این زمینه بتوانیم سایر رقبا را پشت سر بگذاریم از مهم‌ترین مسائلی هست که تقریبا تمامی شرکت‌ها و پروژه‌های حوزه فناوری با آن دست به گریبان هستند.

از طرفی بسیاری از صاحبان کسب و کار سنتی تمایل دارند به حوزه آنلاین کشور نیز وارد شوند و از آنجایی که وارد شدن در حوزه دیجیتال امکان داشتن قدرت ریسک بالا را می‌طلبد ترجیح می‌دهند ابتدا با اختصاص هزینه کمتری نیاز بازار آنلاین را بسنجند.

فروشگاه آنلاین آریا تم دقیقا برای مرتفع کردن همین مساله شکل گرفته است. به این معنی که در آریا تم تنوع بی‌نظیری از طرح‌ها و قالب‌های موبایل اپ و  تم سایت با موضوعات گوناگون فروشگاهی، خبری، قالب گردشگری، شرکتی، پنل مدیریتی  و قالب فروشگاهی وردپرس و غیره وجود دارد و نکته جالب توجه این طرح‌ها این است که تماما توسط طراحان ایرانی و فارسی زبان طراحی شده است و هیچگونه نقض کپی رایت و کپی از طرح‌های لاتین شکل نگرفته است.

رپورتاژ آگهی

در آریا تم طرح‌های آماده شده به حالت‌های مختلفی نظیر فایل PSD ،Sketch app، و فایل‌های HTML/CSS، قالب ووکامرس و غیره وجود دارد و خریداران با توجه به نیاز خود می‌توانند طرح مورد نظر خود را انتخاب کنند.

برای صاحبان کسب و کار سنتی که قصد انجام ریسک و اختصاص هزینه بالا برای کسب و کار آنلاین خود را ندارند نیز پیشنهاد خوبی داریم!

ما در آریا تم انواع مختلفی از قالب فروشگاهی وردپرس، شرکتی، خبری، مجله، گردشگری و غیره را طراحی کرده‌ایم و تمامی این محصولات دارای نصب رایگان و پشتیبانی سه ماهه هستند.

رپورتاژ آگهی

همانطور که گفته شد در فروشگاه آریا تم هیچگونه نقض کپی رایت صورت نمی‌گیرد و تمامی ابزارها ، فایل‌ها و اسکریپت‌های استفاده شده دارای حق استفاده هستند. به عنوان مثال برای تمامی فونت‌های استفاده شده در قالب‌های وب سایت و موبایل اپ لایسنس استفاده معتبر تهیه می‌گردد.

همچنین تمامی طراحی‌های موجود در آریا تم بصورت اصولی و استاندارد طراحی می‌شود و از گریدها و فریم ورک های استاندارد طراحی، اصل بهینه‌سازی و کامنت‌گذاری کد و بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو صورت می‌پذیرد.

پایان رپورتاژ آگهی /.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده