// سه شنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸

پل مک کارتنی تصویری از خودش در فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales منتشر کرد

پل مک‌کارتنی، خواننده مشهور بریتانیایی در جدیدترین قسمت از مجموعه دزدان دریایی کارائیب ایفای نقش کرده است.

همانطور که احتمالا می‌دانید، پل مک‌کارتنی، یکی از خوانندگان گروه بیتلز، قرار است در فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales هنرنمایی کند و به‌تازگی تصویری از گریم و لباس خودش در این فیلم منتشر کرد‌ه که در نوع خود جالب است.

دقیقا مشخص نیست که نقش مک‌کارتنی در این فیلم چه خواهد بود، اما گویا صحنه‌ای که او در آن ایفای نقش خواهد کرد، در اصل فیلم‌نامه وجود نداشته است. در واقع یواخیم رونینگ و اسپن سندبرگ، کارگردانان فیلم، تصمیم گرفته‌اند تا یک صحنه پرخرج و پرزرق و برق را با حضور ستاره راک ‌اند رول و برنده ۲۱ جایزه گرمی به فیلم خود اضافه کنند.

mccartney

البته مک‌کارتنی اولین موزیسین بریتانیایی نیست که در سری دزدان دریایی کارائیب حضور پیدا می‌کند. پیش از او، کیث ریچاردز، گیتاریست گروه رولینگ استون، به‌عنوان پدر جک اسپارو در فیلم Pirates of the Caribbean: At World's End حضور داشته است.

با اینکه مک‌کارتنی برای اولین بار در یک فیلم قرار است جلوی دوربین برود، اما این اولین همکاری او با فیلم‌های هالیوودی نیست. وی در ساخت موسیقی بسیاری از فیلم‌های دنیای هالیوود سهیم بوده و تاکنون نامزد سه جایزه اسکار شده است. مک‌کارتنی همراه با گروه بیتلز در سال ۱۹۷۰ و برای فیلم Let It Be موفق به کسب جایزه اسکار شد.

فیلم «دزدان دریایی کارائیب: مرده‌ها قصه نمی‌گویند» در روز ۵ خرداد (۲۶ مه) اکران خواهد شد. در این فیلم، جانی دپ در نقش جک اسپارو، جفری راش در نقش باربوسا، خاویر باردم در نقش کاپیتان سالازار و اورلاندو بلوم در نقش ویل ترنر ایفای نقش خواهد کرد. اورلاندو بلوم آخرین بار در فیلم At World’s End حضور یافته بود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده